De titel van het topic zegt het eigenlijk al Wat doen jullie met dit weer? Ik vind het namelijk best lastig om iets leuks te verzinnen wat we kunnen gaan doen met boaz er bij. Ik wil namelijk wel graag naar buiten, zelf ga ik graag een eind lopen met de kinderwagen, maar dat vindt mn vriend vreselijk. Iemand een goeie tip?
Eigenlijk kan je nog best veel met een kindje van deze leeftid; lekker in het park gaan zitten, terrasje pakken of aan t water etc Je kindje kan lekker in de schaduw in de wagenbak en jullie kunnen genieten van t mooie weer!
Ik lig nu heerlijk met mijn zoontje op een speelkleed in de tuin. Hij kan al kruipen, dus het is wel een beetje opletten. Maar we vermaken ons prima.
Ook als je 'm bij je neemt (op schoot, dus)? Wij zijn toen onze kleine een week of 4 of 5 was met hem naar een terras geweest en zolang hij bij 1 van ons zat/lag, vond hij het prima te doen... Hij vond het alleen vervelend als hij in de wagen moest blijven, maar ja, dat kon ik 'm ook niet kwalijk nemen Je wilt wel wat kunnen zien, natuurlijk, haha!