Wat doen jullie met dit mooie weer?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Roosenzo, 23 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    De titel van het topic zegt het eigenlijk al ;) Wat doen jullie met dit weer? Ik vind het namelijk best lastig om iets leuks te verzinnen wat we kunnen gaan doen met boaz er bij. Ik wil namelijk wel graag naar buiten, zelf ga ik graag een eind lopen met de kinderwagen, maar dat vindt mn vriend vreselijk. Iemand een goeie tip?

2. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

Eigenlijk kan je nog best veel met een kindje van deze leeftid; lekker in het park gaan zitten, terrasje pakken of aan t water etc
    Je kindje kan lekker in de schaduw in de wagenbak en jullie kunnen genieten van t mooie weer!

3. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Boaz houdt niet zo van stilstaan helaas, dan wordt hij al snel een beetje (erg) vervelend.

4. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.788
    18.961
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik lig nu heerlijk met mijn zoontje op een speelkleed in de tuin. Hij kan al kruipen, dus het is wel een beetje opletten. Maar we vermaken ons prima.

5. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Ook als je 'm bij je neemt (op schoot, dus)? Wij zijn toen onze kleine een week of 4 of 5 was met hem naar een terras geweest en zolang hij bij 1 van ons zat/lag, vond hij het prima te doen... Hij vond het alleen vervelend als hij in de wagen moest blijven, maar ja, dat kon ik 'm ook niet kwalijk nemen ;) Je wilt wel wat kunnen zien, natuurlijk, haha!

Deel Deze Pagina