zomerschoenen

Discussion in 'Baby en dreumes' started by schaapie123, Aug 16, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

wie weet waar ik nog sandaaltjes of zomerschoentjes kan krijgen, liefst zo ligt mogelijk van kleur (wit) en liefst geen roze.
    ben al bij diverse winkels geweest, maar maat 21 is overal uitverkocht en daar zit ze nu net in.
    nu had ik sandalen gevonden, paars met roze niet wat ik wilde in maat 21, maar ze zijn eigenlijk te breed, voorderest heb ik alleen knalroze kunnen vinden:( ook geen gympies. ja van 60 euro maar dat vind ik toch een beetje te gek.
    nu had ze van elephant blauwe maar dat vind ik niet mooi staan onder jurkjes, wel stoer bij haar spijkerbroekjes.
    en dr visser had ook niks fatsoenlijks

2. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,848
    3,364
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    misschien niet wat je verwacht, maar ik was 2 weken terug bij humpiedump, voor schoentjes voor onze dochter, voor onder haar bruidsmeisjesjurk.. en daar hadden ze nog diverse zomerse schoentjes + sandaaltjes...

Babyschoenen | Humpiedump.nl

misschien zit er ook zo'n winkel bij jou in de buurt? Ik zou me kunnen voorstellen dat ze daar het hele jaar door lichte (half) open schoentjes hebben...

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ik ben van de week bij Van Haren geweest. Geen sandaaltjes meer gescoord, (vind ik echt zonde: mooie weer is toch afgelopen straks), maar wel van die ballerina's met gespje zeg maar, in zilver. Hier in maat 22, maar die waren er dus ook in 21.

Ik moet zeggen dat ik qua sandaaltjes redelijk makkelijk zou zijn, als ik die nu nog zou kopen: liever iets wat draagbaar is, dan iets wat nou zo ontzettend mooi overal bij staat.
    Maar goed, om die reden heb ik dus schoentjes gekocht die iets dichter zijn en bij wat koeler weer ook nog fijn zijn ;)

4. mora27

mora27 VIP lid

Nov 25, 2009
    6,381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ik heb vorige week nog 2 paar sandaaltjes gehaald voor beide dochters... witte en roze... en nog 2 paar andere schoentjes... bij Ziengs..... die hadden nog vollop keus in de kleine maatjes...

5. schaapie123

balarinas alleen in maat 25, beetje te groot helaas.

dan toch maar even langs ziengs straks.

6. debster2009

debster2009 Fanatiek lid

Nov 9, 2009
    2,144
    0
    0
    NULL
    Ik heb afgelopen weekend ook stad en land afgeweest op zoek naar witte zomerschoentjes, kon ze nergens vinden! Heb wel een paar superstoere winterlaarzen gescoord voor dr, maar das nu een beetje warm :)
    Volgend weekend nog maar een keer proberen...

7. schaapie123

in september heb je vaak nog hele mooie dagen, en aanezien onze dochter nu al zweet voeten heeft (erfenisje van haar pap) zijn sandalen ideaal helemaal straks met vakantie op texel

8. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

Jan 9, 2009
    2,725
    3
    38
    Maastricht
  9. tulip

tulip Niet meer actief

Heb je al op omoda.nl gekeken, die hebben normaal gesproken een groot assortiment en rekenen geen verzendkosten.

10. schaapie123

ik haal ze liever op, aangezien de schoenen kwa maten zo varieren, de ene maat 21 is niet de andere maat 21. vandaag bij de vd hele leuke gympies gevonden zelfs maat 22 daarvan was te klein. nee niets online alleen in de winkel.
    ben vergeten naar ziengs te gaan, nouja dan morgen maar op de terug weg van het ziekenhuis

11. tulip

tulip Niet meer actief

hebben jullie ook bovendeert, ik heb er vandaag zelf hele leuke shoesme schoentjes vandaan.

12. schaapie123

bij ziengs geweest ze hadden 1 paar maat 21, zo lelijk en nog heel duur (ondank opruiming)' baal baal.

denk dat ik dan mijn het tuincentrum maar nep crocs ga halen die waren 8 euro en in het wit

Share This Page