Die zijn heel erg leuk! Ik heb vandaag de Toms binnengekregen. Ze vallen wel groot! Ik denk dat R. ze pas over 2 of 3 maandjes aankan of zo.
Ze moet net een maat groter, dus heb deze gekocht. De sandalen zijn al binnen, de gewone schoenen nog onderweg. Dit merk zit haar goed. Haar favoriete schoenen van de vorige maat waren ook van dit merk.
Toevallig vanmorgen een paar sneakers gekocht voor jongste. En er liggen nog teva's van oudste die hopelijk deze zomer gaan passen. Maar eigenlijk lopen ze het uitliefst op blote voeten in de zomer. Dus ga er geen slippers of zo bij kopen. Blijven toch geen 2 minuten aan. Oudste heeft stevige wandelschoenen voor Alpe d'HuZes. Die draagt hij ook naar school. Daar krijgt hij nog een sandaal (model Teva of keen). Zag net deze:
R. heeft maat 20, de Toms zijn maat 21. Het was 19,5 of 21 dus ik dacht dat 21 dan wel een kleine 21 zou zijn, maar dat zijn ze niet Ik heb ook adidasjes maat 21 en de Toms zijn net zo groot. Ik denk dat de maten dus wel kloppen (of Adidas moet ook groot vallen maar dat weet ik niet) Bekijk bijlage 566514
Ik met de lampjes: http://www.shoptoms.nl/featured-shops/glow-in-the-dark-tree-lights-tiny-toms-classics Blijft jammer van de dinobotten..
Bovenste voor de middelste, onderste voor mijn dochter. Ben wel blij dat ik een maat kleiner voor mijn dochter heb besteld en een halve maat kleiner bij mijn zoon, ze vallen echt ruim.
Bij mijn dochter zou dat wel lukken, maar wel om gelijk te dragen. Laatst in de winkel gemeten dat ze maat 24 moest hebben (van bunnies heeft ze die nu). Toms maat 23.5 zijn nog te groot, sloft ze in. Denk dat ze over 1-2 maanden prima zitten en er nog wel even mee kan.
Mijn dochter heeft als eerste schoentjes bunnies maat 21. Inmiddels zijn we ruim 4 maanden later en Toms maat 21 zitten ruim genoeg met maillot dat ze nog kan groeien. De middelste heeft schoenen van Muyters maat 29 en de Toms van maat 28,5 zaten met dikke sokken goed, maar met blote voeten vielen ze af.
Ik heb voor mijn dochter onder andere de volgende schoentjes voor het voorjaar/zomer. Daarnaast ook nog een set blauwe ballarina's en nog een paar crocs. De onderste drie paar heb ik vorig jaar aan het einde van het seizoen in de sale gekocht. Een paar leren sandalen voor nog geen € 20,00. Daar had ik maar op gegokt en gaan nu goed passen dus goed gegokt. De skechers heeft ze zelf uitgezocht, is ze helemaal blij mee.
Ze hebben ook leuk spul en een goede sale is natuurlijk mooi meegenomen. Ik denk wel dat het voor mijn kinderen beperkt bruikbaar is. Voor mini werkt het model prima, maar ik merk bij de middelste dat de schoen wat te ver naar voren sluit waardoor het gemakkelijk af glijdt. Ik kan zelf ook de meeste pumps niet aan omdat mijn voet er altijd uit glijdt (er moet echt een bandje over mijn voet zitten) en met de Toms is een beetje hetzelfde probleem. Maar voorlopig is hij super blij met dino-schoenen en ik vind mini's schoentjes ook echt schattig.
Niet leuk! Het lijkt alsof ze hun voorraadbeheer gewoon niet heel lekker op orde hebben.. Mijn eerst bestelde paar is vandaag ook pas verzonden, 6 dagen na het bestellen, dus ook niet heel vlot..