Waar vind je nu nog zomerschoentjes? 21 December gaan we voor een week naar Marokko, en mijn dochter past dus haar zomerschoenen niet meer! Wil er niet teveel aan uitgeven, aangezien het maar voor een weekje is. Iemand enig idee of de h&m nog ballerina's heeft? Want dat kan ook nog natuurlijk.
zo warm is het toch niet in december in Marokko? Ik zou in elk geval niet uitgaan van topweer ofzo, het weer zegt 16-19 graden gemiddeld..
Klopt maar ik heb alleen maar gevoerde laarsjes voor haar en dat lijkt me dus echt niks! Hoef dus ook geen sandalen maar gewoon ballerina's ofzo. En voor zover ik nu kan zien is het nu in Marrakesh nog 26graden. De avonden zijn wel heel erg koud!
bij de wehkamp misschien en neckermann hebben ze vaak ook wel wat, H&M is leuk maar zou ik wel langsgaan de webshop is niet zo snel haha
Hier bij scapino een hele pagina vol ballerina's voor rond de 15 euro per paar Scapino.nl - kinderen Schoenen ballerina's Zelfs een aantal met "2e artikel voor 1 euro" dan zou je 2 paar ballerina's voor rond de 17 euro hebben Zien nu pas dat veel pas vanaf maat 31 gaan maar ook 1 vanaf maat 28 Welke maat heeft ze?
Ze heeft maat 26 en wil er het liefst rond de 30 euro aan besteden! Zou straks zelf ook even gaan rondneuzen
Scapino.nl - Meisjes ballerina ik weet niet wat je zoekt, maar deze zijn nu maar een tientje bij de scapino.
Mejojo dat zijn inderdaad leuke! Marktplaats kan inderdaad ook, maar dan koop ik liever van die nieuwe ballerina's voor een tientje.Vind dat namelijk geen geld!
voor marktplaats ben je vaak ook alweer 6,75 kwijt voor verzendkosten dan is een tientje indd geen geld en dan zijn de nieuw.
het is al weken rond de 22 graden in marakesh nou dan wil je geen winterlaarsjes aan nee! welke maat draagt je dochter ik heb eind deze zomer schoentjes gekocht voor vakantie en die heeft ze 1 week gedragen bij intresse een pbtje doeii
Ik heb wel een paar (gedragen) zomerschoentjes voor je in maat 26. Balerina model (?) met klitteband sluiting van het merk Twins. Ze zijn dus wel 2e hands maar voor een weekje is dat niet zo erg, toch? Je kunt ze daar dan achterlaten. Scheelt ook weer bagage voor de terugreis. Stuur maar een pb als je interesse hebt en vermeld dan ook even waar je woont. Wellicht kunnen we wat regelen.