Zoals de tittel al zegt: komt er vandaag nog zon ? Zit met smart te wachten om eindelijk na een week zon te gaan zonnen. Ben er z'n beetje aan gewent nu dus kom maar op!! Burkini ( volgens mij heet dat zo) aan en zonnen maar.
hier in brabant ook niet echt zon nog helaas. ach dagje iets koeler vind ik niet zo heel erg eigenlijk. effe de boel opfrissen. zo benauwd in huis
en een burkini is een islamitisch badpak. dus weet niet of je moslima bent.? anders bedoel je misschien tankini??
Ik woon in midden Gelderland heb net heel even de zon gezien. Maar ging gauw weer weg. En ik heb het gewoon ijskoud haha
In het Noorden van Limburg schijnt hij al vanaf vanochtend vroeg en lucht is strak blauw. Wel is het iets koeler als de afgelopen dagen. Maar ook hier zeggen ze dat de bewolking eraan komt.....
Haha nee geen tankini Aan de achter kant is het een bikini en aan de voorkant loopt een streep over mijn buik om mijn striemen te verdoezelen. Ik dacht dat t iets van Burkini hete Ofzo haha
Hier nog geen zon gezien, het heeft hier zelfs nog even geregend en is het flink wat koeler geworden. Ik verwacht geen zon meer..
nou zuid holland nabij rotterdam regen hoor heb het gewoon ijskoud dus we gaan zo maar de leggings weer aandoen en de lange broeken
Hier is het donker grijs, weerbericht geeft komende 2 weken geen zon! Gelukkig gaan wij over 3 weken op vakantie voor dikke 2 maanden..
Lekker op vakantie. Ga je naar een zonnig land ? Wij geen vakantie lekker thuis met de kinderen en dagjes uit etc.
Hier (zuid-Gelderland, bijna Brabant) schijnt de zon gewoon en de lucht is mooi helder, maar het is wel wat frisser dan de afgelopen dagen.
ja weet wat je bedoelt met burkini nu hahaha maar zo heet het dus niet. burkini is een islamitisch badpak