Ik ben op zoek naar een zomerslaapzak (liefst alleen katoen) mét mouwen, eventueel afritsbaar. Het is als opvolger voor de Pacco plus. Met één armpje vrij gaat nu redelijk en eigenlijk wil ik nu over naar een slaapzak met mouwen. Dat geeft toch nog een beetje dat geborgen gevoel. Ik heb nu de Solo sleeper van Little Company maat 62/80, maar die is toch eigenlijk nog veel te ruim: bij het nekje te groot en ook de armpjes hebben erg veel ruimte. Ik heb het nu opgelost met luierveiligheidsspelden, maar dat is uiteindelijk natuurlijk niet de bedoeling. Hij is eigenlijk ook nog veel te lang. Het is lastig een goeie tussenmaat te vinden, de meeste zakken zijn tot en vanaf 6 maanden. Hij zit er net een beetje tussenin qua maat. Weet iemand een goeie slaapzak die niet te warm is?
De lente/zomerslaapzak van Puckababy is erg fijn vind ik. Mouwen zijn afritsbaar. Ik heb zelf de vier seizoenen slaapzak. Vind deze echt het geld waard!!
Ja dat klopt. Ik ben de slaapzak al eerder gaan gebruiken omdat ons meisje eigenlijk nooit rolde of schoof in bed. Denk dat ze er met een maand of 5 al wel in lag. Daarvoor lag ze in de Mini van Puckababy. Ik wou dat graag afbouwen en vond het zonde om voor een paar maandjes een dure andere slaapzak te kopen. Hier ging het prima zo!
Hema! Mijn dochter heeft nu een zomerslaapzak van de hema met afritsbare mouwen, wit met roze stipjes, katoen,,niett te warm!
Hier ook hema! Mint groen met witte stippen Heerlijke slaapzak voor een fijn prijsje! Heb toevallig van de week weer een nieuwe gekocht in een maat groter!
Hier ook een van de hema al reserve, maar de rits gaat altijd zo bobbelen. Hebben jullie dat niet? Ze ligt nu in een slaapzak van snoozebaby. Niet te warm en de rits blijft mooi plat.
Ik heb de puckababy 4 seizoenen slaapzak, echt een heel fijne slaapzak! Ons meisje ligt er al 2 weekjes in