Hoi hoi. Ik ben ineens na mijn curretage ongesteld geworden. heel fijn natuurlijk (zeker gezien mijn pcis) nu wil ik toch deze kans toch aangrijpen voor n iui poging, maar zoals ik nu reken kom ik op zondag uit,en int weekend word er niets gedaan aan ibseminaties ed. Zou het kwaad kunnen om n dagje later te gaan spuiten? zodat t op maandag zou vallen? dus beginnen op cd 4 ipv 3?
Nee hoor, maakt niet uit! Ik ben deze ronde ook begonnen op CD 4 Ik moet mijn uitgangsecho tussen dag 2 en 4 hebben, en begin daarna gelijk. Kun je zo precies plannen, met wanneer je follikel groot genoeg is? Ik kan er helaas geen klok op gelijk zetten
haha ja, ik heb keurig netjes 28 dagen met de combi menipur/pregnyl. met de ovitrelle is mn lf wat langer,maar altijd pregnyl op dag 12. en in dit geval is later niet zo erg. als t maar net niet n dag eerder is ofzo. maar dat heb ik.nog nooit gehad zo vroeg.
Neen maakt niet uit, ik ben vorige cyclus pas om dag 14 ofzo begonnen met Menopur (op aanraden van gyn, nadat de Clomid niet werkte).
Hou er rekening mee dat je inseminatie niet automatisch een dag opschuift als je een dag later begint met spuiten. Vaak heeft het qua tijd en groei eigenlijk geen effect. Je lichaam reageert ook niet elke keer precies hetzelfde. Plus dat je grote kans hebt dat je cyclus nu anders is door de curretage. Succes!