hoi hoi ik heb eens een kijkje genomen in de webwinkel en omdat ik echt weet niet hoelang heb lopen zoeken naar een kraampakket denk ik dat het handig zou zijn als die ook bij jullie te koop was die van mij word namelijk niet vergoed en moest er zelf naar opzoek groetjes nathalie
waar kom je vandaan...ik heb hem 2 keer gekregen, als je beetje in de buurt woont kun je er 1 overkopen
hoi hoi ik woon in almere dus dat is een beetje ver maar wel bedankt ik heb nu wel een website gevonden waar ik hem kan kopen kost 22.45 dus vind ik nog meevallen alleen geen cadeautje erin groetjes nathalie
hoi iloon ja klopt heb me rot gezocht hahaha weet ik veel dat ze die ook gewoon bij prenatal verkopen maar nog wel bedankt anders had ik hem nog altijd kunnen laten opsturen onder goed overleg natuurlijk als ik echt niets kon vinden had ik dat wel gedaan groetjes nathalie
Zijn er zelfs niet drogisterijen die die dingen verkopen? @ Iloon, Jij KRIJGT er 2 en zij mag 1 overKOPEN....netjes Elmo
hoi hoi gelijk heeft ze hoor als je op marktplaats kijkt zie je dat ze een halve kraampakket zelfs 15 euro voor vragen dus waarom niet ik zou het ook niet erg vinden nu moet ik hem tenslotte ook zelf kopen en dus betalen groetjes nathalie
@Mammaatjevan4, waarom wordt hij niet vergoed door de verzekering dan? Ik las laatst dat de verzekering het kraampakket vergoedt en je het kraampakket zelfs bij de verzekeringsmaatschappij kan opvragen vanaf de 6e maand van je zwangerschap...
hoi hoi ik heb agis en volgens agis moet je een aanvullende verzekering hebben en die heb ik niet dus moet ik hem zelf kopen groetjes nathalie