Hier was het 7.00 nieuwe tijd ,hopelijk blijft het vanaf nu ook 7.00 haha. @ Truus, ja echt hoop voor je dat alles goed blijft!!! Wanneer mag je evt voor een brusje gaan?
Ik hoop het ook voor je meis! Als dat zo is, kan Mason dat dan even doorvertellen aan Joey? We moeten eerst het uitstrijkje afwachten in September en dan horen we verder van de Gyn. Ik hoop nergens op, al word de wens voor een 2e met de dag sterker.
Ik zal het Mason even in zijn oor fluisteren Ik kan begrijpen dat de wens ,met de dag sterker wordt. Hopelijk krijgen jullie in sept groen licht en mogen jullie er dan voor gaan. Ik duim voor jullie!
Bedankt voor de herinnering! Ik moet zo werken en moest een wekker zetten, maar het alleen mijn gsm voor wekker. Ik wist niet of die automatisch de klo veranderen, dus ik was al meteen gestressed . Ben zo bang om me te verslapen. Had voor de zekerheid de wekker een uur eerder gezet...
Het is maar goed dat ik net dit topic zie, was het al helemaal vergeten. Ga nu maar snel ff alle klokken goed zetten.....
Fijn eindelijk s,avonds langer licht Kunnen we ook een keertje savond's lekker een wandeling maken met ons meisje en onze hond.