Ik was benieuwd hoelaat hij deze avond naar bij zou willen, hij lag er al om 20 over 6 in, hij was doodmoe. Normaal gaat hij ook meestal rond half 7 naar bed dus dat heeft hij gewoon aan gehouden, wel lekker.
Hij werd wakker om 8;30 wakker (nieuwe tijd), normaal zo tegen 6uur (oude tijd). Ik hoop dat hij deze ritme aanhoudt. Terwijl ik vroeg wakker was, lag hij nog lekker te pitten.
Lisa werd rond 7:30 zomertijd wakker, normaal gesproken werd ze rond 7 uur wakker, prima dus. Vandaag lag ze gewoon weer om 19:15 in bed zoals altijd, maar nu wel zomertijd. Eva net zo. Ze hebben zich dus meteen precies aan de zomertijd aangepast . Nu had Lisa redelijk vroeg haar slaapje gedaan en was dus erg moe, en vandaag visite gehad waar Eva dan weer moe van was.
Thijn werd vanochtend om 6.30 nieuwe tijd wakker....beetje vroeg eigenlijk... Is de afgelopen tijd steeds vroeg wakker....
Sacha kwam om kwart over acht nieuwe tijd...ook standaard hoor... Volgens mij zijn ze deze week helemaal van de leg...we gaan het zien.
kruimeltje heeft vanacht zoiezo de langste tijd geslapen! dus wij zijn goed bijgetankt!... hij kwam om 05:00 nieuwe tijd!.