Mijn zoontje van 6 maanden heeft al weken dunne slijmerige poep. Dat was eerder zo'n 3 keer per dag, maar sinds vanmorgen al 6 kleine luiers. Hij moet er nu ook vreselijk van krijsen tijdens het poepen. En inmiddels flink rode billen. Ik ga om half twee de huisarts bellen, maar in de tussentijd ben ik benieuwd of iemand dit ook al heeft meegemaakt. Hij krijgt kruidvat extra care voeding, drinkt goed. Is al weken snotverkouden. Heeft af en toe exzeem op zijn wangen. Heeft nog geen tandjes. We zijn bezig met bijvoeden. Maar hij reageert op banaan met pukkels op zijn borstje, en op wortel met rode vlekken op zijn mond. Sperciebonen en erwten gaan goed. Verder zijn we nog niet. Iemand die mij kan helpen?
Ik herken het niet, maar het klinkt als een allergische reactie op...iets? Ooit gekeken naar koemelkallergie? groetjes Nie
Misschien toch tanden op komst? Dan hebben ze minder weerstand en misschien komen de klachten daarvan ook. Mijn meisje had toen ook van die vieze snotterige poep, stonk ook enorm, en erg rode billen!