Zomervakantie 2015 topic

Discussion in 'Vakantie en vrije tijd' started by Ganesh, Oct 10, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nala010

Nala010 Fanatiek lid

Jan 14, 2009
    2,641
    1
    36
    Wij blijven aankomende zomer gewoon in Nederland, ergens op landal of centerparcs ivm de aankomende kleine :D

Misschien een tip: Tenerife vonden wij erg leuk, ze hebben daargenoeg keus kwa hotels of appartementen!

2. Sunbeam

Sunbeam Niet meer actief

Wij gaan dit jaar weer eens het buitenland proberen. Frankrijk om precies te zijn. We gaan 12 dagen in een ingerichte tent op een camping bij het meer van Annecy.

3. sjak

sjak Niet meer actief

Wij willen aankomende zomer 3a4 weken weg, 3 verschillende landen.
    Waarschijnlijk wordt het zuid-duitsland (zwarte woud), zwitserland en dan kroatie lekker op het strand.
    Het kan ook nog duitsland, oostenrijk, italie worden :)

Wij hebben niet zo zeer een budget, maar wij proberen rond de 2000 uit te komen. (Campings en reizen) en dat moet altijd wel lukken. De ene camping wat luxer dan de andere.
    Wij kamperen met een eigen tent, we hebben nu een grote tunneltent (ambato deluxe VI) en we kijken nu naar een coleman instant 4. De grote tunntent is nog best werk om op te zetten en af te breken en weegt 55 kilo de coleman is een paraplutent die binnen 10 minuten (kan) staat.

Wij willen campings met een zwembad, meer heeft een kind niet nodig. Maar we kijken ook naar campings met kinderanimatie, mijn dochter is nl gek op de Disco!! Het liefst verkleed :)
    Voor zon vakanties kan ik kroatie echt aanraden, maar ook frankrijk en italie.
    Ik ben een ook spanje fan. Wij gaan elk jaar (herfstvakantie) naar de canarische eilanden.

Het ligt er natuurlijk aan wat je wilt? Hotel appartement camping? Vliegen of met de auto?

4. sjak

sjak Niet meer actief

Wij zijn aan het kijken. We willen graag 4 weken weg, liefst 3 landen.
    Voor nu is de keuze Zuid-Duitsland (zwarte woud), Zwitserland en dan Kroatie aan de zee. Of zuid duitsland, oostenrijk, italie :)
    We kamperen met eigen tent, we kunnen dus alle kanten op. Kleine en grote campings. We hebben maar een eis en dat is een zwembad.
    (En graag kinderdisco 's avonds. Daar maak ik mijn dochter zoooo gelukkig mee:))

5. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

Dec 4, 2011
    3,414
    0
    36
    Female
    zuid holland
    Naar turkije voor 6 weken als het goed gaat met mij en de baby..

6. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Seizoensplaats op een camping in Drenthe.

7. Hippo89

Hippo89 VIP lid

Dec 11, 2012
    7,373
    343
    83
    Female

We hebben zojuist een camping op de Ardèche gevonden voor 1300 euro van 15 juli tot 29 juli benzine komt ongeveer 300 euro bij en tol 100 euro en boodschappen maarja dat moeten we thuis ook.dus zo rond de 1850 euro voor 2 weken

Manlief gaat even zijn Baas bellen of het kan en dan gaan we vandaag of morgen boeken

8. Aszz

Aszz Niet meer actief

Wij willen in een privé huis met zwembad zitten.
    We weten alleen nog niet wáár, haha. Kroatië of Italie kanon ieder geval de planning.
    Misschien nog Portugal, maar wij gaan liever met onze eigen auto rijden.

9. LadyyyD

LadyyyD Actief lid

Jun 30, 2014
    235
    5
    18
    Misschien een aanrader in Spanje .. Cambrills park, dit is een resort met allemaal huisjes, erg leuk ook voor kinderen. Vanaf Eindhoven vlieg je in nog geen 2 uurtjes naar reus (Ryanair) en dan is het ongeveer 15 minuten met een taxi naar het resort.
    Wij komen er al jaren en het bevalt prima, voor ieder wat wils.

10. wendyw80

wendyw80 Fanatiek lid

Jan 8, 2009
    2,189
    24
    38
    zeeland
    Onze vakantie is ook alweer geboekt voor komende zomer.
    10 dagen in een ingerichte tent op een camping in Saarburg Duitsland.
    Was nu een aantrekkelijke korting en de tenten zijn daar vlug volgeboekt dus maar gelijk geboekt.

Dit jaar zijn we ook geweest en we hebben het super naar ons zin gehad.
    Toen ik met de oudste op internet aan het kijken was voor de zomervakantie volgend jaar had ze het maar over een camping.
    Ze wilde niet naar Spanje of Frankrijk,nee de camping in Duitsland moest het worden.:)

11. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,309
    36,175
    113
    Ja, wat dat laatste betreft, Frankrijk is wel duur... Dat viel ons echt behoorlijk tegen afgelopen jaar.

12. sjorsje

sjorsje VIP lid

Aug 17, 2007
    11,361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Volgend jaar zomer hebben we geen vakantie, maar we nemen de meivakantie en gaan dan 12 dagen naar Marokko (Casablanca, Marrakech en Agadir).

13. 2jees

2jees Niet meer actief

Ik zou een topic starten maar misschien hier maar vragen dan ;)

Wij (ik :D) zijne echt NL vakantiegangers, 1x in het buitenland geweest met mn man. In Luxemburg, wow mooi was dat.

Nu zou ik mijn man heeel blij maken als ik dit jaar wel naar het buitenland wilde, ik zei namelijk steeds nee ivm de kids. Maar, aankomende zomer hopen ze 2,5 en 5,5 jaar oud te zijn.. Moet kunnen toch?!

Wie heeft er tips voor een camping, liefst een kleinere, niet zon drukke toestand zeg maar. We hebben een tent. We wonen in Noord Nl, hoe minder ver rijden hoe beter ;) land maakt niet uit verder. We houden van de natuur.

Ben benieuwd of iemand iets weet ;)

14. Hippo89

Hippo89 VIP lid

Dec 11, 2012
    7,373
    343
    83
    Female

Oh ons juist helemaal niet, wij zijn twee keer in vendee geweest en daar zaten zowel een Aldi als een Lidl en de Lidl scheelde eigenlijk maar weinig met onze eigen Lidl

Maarja het is voor ons natuurlijk wel weer twee jaar geleden ;) dus het kan inderdaad zijn dat de prijzen de lucht ingeschoten zijn

15. Eylem

Eylem Niet meer actief

Wij willen 4 of 5 weken naar Turkije. Helaas zijn we vanaf dit jaar gebonden aan de zomervakantie, dus dat bekent duur én heet, maar ja, niets aan te doen. Wij hoeven alleen vliegtickets te boeken en verblijven bij schoonfamilie maar ook die tickets zijn dit jaar al een uitdaging omdat het Ramadanfeest ook in die periode valt - dan schieten de prijzen meteen omhoog. Ik hoop dat we voor max. 1500 euro de tickets kunnen vinden.

16. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Ik ben er ook al over aan het nadenken. Vorige reizen waren steeds verre reizen maar met een kleine toch niet ideaal. Daarom willen we naar Italie met de auto. Het liefste in juni...moet niet te warm zijn en in het laagseizoen gaan bevalt ons wel.Maar waar in Italie? Ik ben ooit in Milaan geweest..vond ik niet zo'n aanrader.

17. flowersoflove

flowersoflove Bekend lid

Nov 15, 2013
    811
    0
    16
    Kinderopvang
    #37 flowersoflove, Nov 3, 2014
    Last edited: Nov 3, 2014
    Wij verwachten in april ons kleintje en willen graag in augustus/september op vakantie. We kiezen er bewust voor om naar een camping te gaan, afgelopen jaren zijn we telkens met z'n tweetjes op vliegvakantie gegaan, maar heb nu zin in een echte familievakantie! :p

We willen graag naar Frankrijk of Kroatie. Ik ging vroeger altijd naar Frankrijk op vakantie en gingen dan naar bijv. Pierre & Vacances of iets in die richting. We willen wel graag in een stacaravan, omdat we nog zo'n kleintje bij ons hebben en wel een beetje comfort willen. We willen graag aan zee en tussen de 2/3 weken. Ligt ook aan de prijs uiteraard.

Wat zijn regio's waar we naar kunnen kijken? (Liefst niet in de buurt van Normandie, daar hadden wij vroeger een huisje.) Of weten jullie nog leuke, betaalbare campings waar wel het een en ander te beleven is? Mag best wel een beetje druk zijn, maar niet dat half NL er bivakkeert. (Wat zijn goede sites om op te kijken? Ik zit nu op Vacansoleil maar volgensmij is deze best aan de prijs!) Let me know!

18. siriel

siriel VIP lid

Nov 15, 2010
    5,123
    2,957
    113
    Female
    Wij zijn voorgaande jaren op verschillende campings geweest, Spanje, Denemarken (voorjaar) verschillende plaatsen in Frankrijk maar altijd direct aan zee, zowel de Atlantische Oceaan als de Middelandse zee.

Afgelopen zomer in Le Serignan Plage geweest, en dit is echt een topcamping. We hebben voor aankomend jaar weer geboekt. 3 weken een sta plek, tegen de duin aan rond de 1500 euro. Wij nemen altijd de camper van onze ouders mee. Dat is dus wel een luxe dat we die zo mee kunnen nemen, alles zit er op en er aan, ideaal dus.

Komt nog wel peage enzo bij, maar ik vind het voor 3 weken, goed te doen, niet belachelijk duur ofzo.

Nu al zin in!:D

19. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

Dec 4, 2012
    10,846
    4,213
    113
    Female
    Zuid Holland
    Dit word onze eerste vakantie met zijn drieën, wil naar Griekenland met het vliegtuig, misschien het jaar erop een auto vakantie. . Een chalet huren ergens op een camping

20. flowersoflove

flowersoflove Bekend lid

Nov 15, 2013
    811
    0
    16
    Kinderopvang
    Ik ben bijv. in Palermo (Sicilië) geweest, maar vond het 3x niks, al helemaal met een klein kind. Vond het een hele smerige stad en veel criminaliteit (beroofd en onze paspoorten gesloten etc). Is trouwens ook niet echt te doen met de auto bedenk ik me net! :p Maar ben bijvoorbeeld ook in Genua geweest (camping was in Bogliasco), in de buurt van Milaan, en daar heb ik echt op een heerlijke camping gestaan in de bossen, aan zee.. Echt super was dat. Weet helaas de naam er niet meer van. In ieder geval succes met de zoektocht!

Share This Page