Wow dan heb je echt geluk hoor. Juist in die weken mag het juist niet van de leerplichtambtenaar. Hopelijk komen er niet meer ouders op het idee, want dan heeft de directeur een probleem denk ik...
Weet niet waar jij zat. Maar wij zitten altijd in n resort dichtbij het centrum. Bodrum en Kusadasi is hiero favo in Turkije. Dus hoop weer daarheen te kunnen.
Laatste week word er weinig anders gedaan dan opruimen dus was gelukkig geen probleem, Mijn man is in het voordeel dat hij een lieve baas heeft op zijn werk en er alles aan zou doen om hem in de zomervakantie vakantie te laten opnemen maar heeft hem eigenlijk heel hard nodig, dus als mijn man gezegd zou hebben ik kan de 4e weg maar ivm school gaat het niet alleen als ik kan aantonen dat jij mij alleen die weken vrij kunt geven dan is het ook geregeld Op die manier gaat het nu ook, mijn man moet een brief inleveren dat zijn baas hem alleen op die weken vrij geeft ook al weet de directeur dat hij ook een week later kon gaan maar omdat de baas van manlief dus weet dat dit zo kan geeft zij man die andere weken dus geen vrij zodat ook de directeur zich gewoon kan verantwoorden word het nog gevold hoe het zit haha het is lastig uitleggen maar er is niets aan het handje ook niet voor de directeur
Welk resort in Kusadasi kun je aanraden. Ik ben ook aan het kijken. We willen iets in een groene omgeving.
Mijn kinderen lopen ook altijd op surf schoentjes Ik heb het Iris parc gebeld en deze zeiden dat voor kinderen waterschoenen of surf schoenen geen probleem is Dus dat is ook weer opgelost
Goedzo yummy! Wij zijn de eerste week dat de scholen begonnen naar grand dague gegaan. Het was aardig druk, maar niet vol. Toch zat het zwembad erg vol! En de huisjes heeeel erg op elkaar. Nog nooit zo gezien. Animatie begon half 8/8uur, ook een beetje laat voor 3 en 4 jarige. Ze waren op door het zwemmen en uitstapjes..
Weet iemand een leuke camping voor kids in Zuid Duitsland? Deze camping lijkt me wel wat, iemand daar geweest? Knaus Campingpark Lackenhäuser > Lackenhäuser > Beierse Woud > Beieren > Duitsland
Wij hebben vorig jaar een tunneltent met toebehoren aangeschaft en zijn afgelopen zomer in Zeeland geweest (topvakantie incl zomerweer) en volgend jaar gaan we naar Gelderland, camping "de Waay", net geboekt Willen ook nog wel een keer naar Turkije of iets maar voorlopig houden we het bij kamperen in eigen land of dichtbij eigen land.
Arke heeft een speciale kind en gezin gids vol met verschillende appartementen en hotels op kinderen gericht. Wij zijn naar Mallorca geweest. En ontzettend genoten! Hopelijk volgend jaar weer maar dan ergens waar in het zwembad zelf wat glijbaantjes zitten dat was nu niet zo en de ondiepste bad was nog best diep. Dus niet geschikt om in de poedelen en spelen.
Hier zeer positieve ervaringen met zowel Le Grand Dague in de Dordogne (overigens wel met Roan!) en Le Serignan Plage
Absoluut, maar wij vonden het het wel waard. Mooiere caravans, betere logging. Overigens zijn we dit jaar ( na twee jaar Grand Dague) naar Serignan Plage geweest en daar aren de caravans van Roan echt te duur, terwijl Rent- a - Tent er met hetzelfde type caravans staat.
Ik ga in Juni drie weken met mijn beste vriendin naar het westen van Canada. Beginnen in Vancouver...auto huren en overnachten in motels/hotels. Heerlijk ontspannen shoppen, lekker eten en natuurlijk de prachtige natuur opsnuiven. 😎 In Augustus dan met het gezin naar een resort in Maleisië wat aan het strand ligt en ook nog eens om een waterpark heen gebouwd is. Kunnen onze monstertjes lekker genieten!
Wij hebben net geboekt! 31 mei t/m 8 juni naar Royal Wings in Lara! Ben heel benieuwd, we zijn Spanje gewend
We hebben gisteravond geboekt We gaan naar camping Le Serignan Plage in Zuid- Frankrijk. 2 weekjes in een cottage. Zoveel zin in, de voorpret kan beginnen!
Wij hebben inmiddels geboekt. 2 weken van 13 t/m 27 juni naar Yelloh! Le Brasilia in een Premium Cottage