Hallo iedereen, Volgend weekend gaan mijn man en ik een weekendje weg zonder de kids. We gaan naar Dusselfdorf o.a. voor de kerstmarkten. We zijn er nog nooit geweest! Nu wordt er helaas regen voorspeld voor komend weekend. Iemand nog leuke/ praktische tips (voor binnen en buiten) voor de kerstmarkt(en) in Dusseldorf?
Wij gaan 17 december naar de kerstmarkt in dusseldorf dus lees mee. Bij de andere steden gingen we altijd bij galeria kaufhof even een rondje doen. Eventueel wat eten en drinken daar. En bij de dm drogist goedkoop verzorgingsproducten in slaan. Vaak gaan we bij een echt goede duitse bakker oftewel een konditorei thee met gebak doen. In Duitsland is het gebak zó lekker! Ik wil gaan kijken of we bij vapiano kunnen gaan eten. Ik ken die keten van berlijn. En dat was super lekker en goedkoop.
El lqazo spaans steak restaurant echt tengek,om te eten.... Klein maar karakteristiek. Niet zo massaal als andere tentjes. Wel reserveren in het weekend
Wij gaan zaterdag (de10e) ook! Ik had nog niet naar t weerbericht gekeken, balen als t inderdaad regent.
Wij hebben rond 15.00 wat lichte miezer gehad (15min ofzo) en om 22.00 regende het 20min. Rest van de dag inderdaad droog! Hele fijne dag(en) gehad!
Ah toen waren wij denk ik net ergens binnen, heb geen miezer gemerkt. En om 22u lag ik alweer thuis in mn bedje. Wat was het eind van de middag druk hee! 's Morgens was het goed te doen, maar terug naar de bus was voetje voor voetje. Maar wel gezellig. Top dat jullie fijne dagen hebben gehad!
Langs de rijn is een grote parkeerplaats, 10 min lopen naar de altstad je parkeert daar de hele dag Voor 9 . Ook de etalage van de kaufhof is een echte aanrader helemaal vol bewegende knuffeldieren echt leuk om te zien. De konings alle is mooi om s avonds als het donker is overheen te lopen. Super mooi verlicht en alle dure winkels liggen daar van Chanel tot Gucci .