Heb je al iets geboekt Sundew? Hier dezelfde situatie, dochter wordt 4 in maart, en in februari komt kleine zusje. Wij wilden misschien in juni naar Mallorca/menora gaan, maar ik vind het zo vreselijk duur... wil dan graag een allin, een familiekamer met 1 aparte slaapkamer. Een leuk kinderzwembad... Haha nogal veel eisen denk ik
Hey hey, Ja wij hebben inmiddels geboekt. We wilde ook naar Mallorca maar ik kon amper wat vinden met een familiekamer. Vorige hotels waar we waren geweest, en ook eigenlijk niet super enthousiast over waren, hadden niet eens een familiekamer. Wij kwamen er dus ook niet uit. Dus dit jaar gaan we toch maar eens 'kamperen'. Haha, nou ja kamperen, een huisje/stacaravan op een camping. En omdat het voorlopig de laatste keer is dat we buiten hoogseizoen kunnen hebben we een lekker luxe huisje met airco en vaatwasser enzo. We gaan naar Serignan Plage in Zuid Frankrijk. Rechtstreeks bij Yelloh geboekt en in de premium wijk, dus vlak bij strand. Wat me daar zo lekker aan leek was de veranda. Ik zie mezelf daar al zitten met de baby of even verplicht een boekje lezen als de baby nog op bed ligt ofzo. De oudste kan dan met papa naar het strand en is gewoon dichtbij. Van Mallorca vond ik het toch ook veel 'hoogbouw' en balkonnetjes en zwembad en strand verder weg. Als ik dan een wat lastig slapende baby heb zit ik de halve vakantie in de schaduw op m'n balkon en papa alleen met de oudste op het strand ofzo. Niet leuk! Canarische eilanden heeft trouwens meer van die bungelow achtige huisjes, waardoor je sneller een extra slaapkamer hebt en een leuker terras om te zitten met de kleine. Maar wij vonden 4 uur vliegen dan weer beetje veel (ook omdat ik vliegen eigenlijk maar doodeng vind). Naar Zuid Frankrijk gaan we trouwens ook vliegen en dan huurauto nemen. Maar 1,5 vliegen vanaf Rotterdam en daarna uurtje met de auto vanaf Montpellier is te doen, 2 dagen auto rijden met 2 kinderen zie ik dan weer niet zitten.
Goede oplossing zo! Lijkt me heerlijk! Goed idee om met het vliegtuig te gaan, en een auto te huren. Ik heb ook al zitten denken aan een luxe stacaravan in Frankrijk op een leuke camping, maar de autorit staat me dan ook weer tegen. Ik ga jou optie eens uitpluizen!