Zomervakantie 2020

Discussie in 'Gezondheid algemeen' gestart door Gl0ria, 24 mrt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tuc

tuc Niet meer actief

Een stel wat ik ken heeft vorig weekend opgezet voor het seizoen. Die camping is gewoon open, maar restaurant is uiteraard dicht en zwembad en binnenspeeltuin ook. Wel hebben ze gevraagd of de mensen met even nummers op zaterdag kwamen opzetten en de oneven nummers op zondag, zodat je niet schouder aan schouder op staat te zetten

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  2. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.913
    3.935
    113
    Wij hebben in de meivakantie een weekend geboekt in NL en in de zomervakantie (half juli) een week in Duitsland.

Het weekend in Mei zal niet doorgaan. Ik heb nog wel een beetje hoop op het weekje Duitsland, maar weet het niet... hoop dan wel dat we het eventueel kunnen overboeken naar NL (CP) .

3. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.458
    11.973
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Wij hebben in oktober geboekt voor half tot eind mei Aruba. Als het enigsinds verantwoord is om te vliegen gaan we.

4. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.191
    35.885
    113
    Hier precies zo en als het wel kan tegen die tijd kunnen we dat alsnog doen. Maar sla het buitenland sowieso maar een jaartje over dit keer.

Strandbal vindt dit leuk.
  5. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.191
    35.885
    113
    Maar je weet toch nu eigenlijk dat het niet verantwoord is?

Knuffelmonster en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  6. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.279
    1.418
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Wij gaan begin juli ook naar Tenerife en vliegen ook via Düsseldorf, wij hebben bij de Duitse TUI geboekt. Denk dat het niet doorgaat

7. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Hoor net van mijn zus dat alleen Corendon tot nu toe de vakanties tot 1 juni zelf geschrapt heeft en waardevouchers afgeeft voor deze vakanties. Van alle andere touroperators gaan de meivakanties tot nu toe nog door. Maar dit kan per dag nog wijzigen en ze verwacht dat nu Corendon deze knoop heeft doorgehakt dat vele anderen zoals Sunweb en Tui snel zullen volgen. Dat gebeurde met de vakanties met vertrek tot 6 april namelijk net zo.

8. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.458
    11.973
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Die kans is heel groot maar ik heb geen glazen bol. Dus als het verantwoord is gaan we en anders zullen we moeten omboeken.

9. Spoetnik

Spoetnik Fanatiek lid

8 jun 2013
    4.365
    4.422
    113
    Vrouw
    Wij gaan begin juli naar Center Parcs in Duitsland.
    Ik hoop dat het wel doorgaat, we hebben alles al betaald...

10. Wellesnietes

Wellesnietes Niet meer actief

Exact dit. In het ergste geval zijn we ons geld kwijt maar dat is dan wat het is.

In mei zouden we een weekend naar Landal maar die heb ik omgeboekt naar november.

En ik heb nog meerdaagsfestival begin juli staan en ik HOOP dat het doorgaat maar ik DENK echt van niet. (en ik hoop dat ik daar dan nog wat geld van terug krijg...maar dat zal ook wel niet..)

Huismuisie vindt dit leuk.
  11. YaelStone

YaelStone Fanatiek lid

5 aug 2019
    2.440
    4.368
    113
    Wij huren particulier een huisje voor een week in de zomer. Gewoon in Nederland dus heb goede hoop dat het doorgaat.

12. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Wij hebben voor de zomer niks geboekt, maar dat doen we normaal ook niet. Gaan altijd op de bonnefooi naar waar de zon schijnt. Ik hoop toch wel echt dat het tegen die tijd allemaal weer een beetje normaal is, zeg. Ben het thuiszitten nu al heel erg zat en al die lekkere lange voorjaarsweekenden vallen ook al in het water.

In de meivakantie zouden we naar Ierland gaan. Dat zal waarschijnlijk niet doorgaan. Ik heb nog niet geannuleerd, kan tot 24 uur van tevoren de boot annuleren en ter plekke hadden we toch al niks geboekt, omdat we zouden gaan rondtrekken. Maar wie weet knapt de hele situatie wonderbaarlijk snel op, en dan kunnen we alsnog gaan (beetje positief blijven denken, haha)

Huismuisie vindt dit leuk.
  13. Joyciejj

Joyciejj Fanatiek lid

10 mrt 2011
    1.486
    223
    63
    Wij hebben al in december geboekt naar Ibiza in juli.. Ik ga er maar vanuit dat het niet door zal gaan, dan kan het altijd nog meevallen! Als ik nog niks had geboekt, zou ik nu ook niks boeken, pas als het rustig is..

GossipGirlxoxo en Wellesnietes vinden dit leuk.
  14. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Yep hier al geboekt. Voor het eerst een keer zo vroeg. :rolleyes:
    We gaan het wel zien. Sowieso vakantie geboekt in eigen land ivm de jongste.

Wellesnietes vindt dit leuk.
  15. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.468
    3.913
    113
    Vrouw
    Wij boeken nooit of pas een paar dagen van te voren. Nu dus ook nog niks geboekt.
    Hadden het idee om een keer in de meivakantie weg te gaan, dat kunnen we iig vergeten. En een kortere zomervakantie (2 weken ipv 3 weken). Ik heb nog wel het idee dat het moet lukken. En daarbij kan de toeristische sector ook wel wat inkomsten gebruiken tegen die tijd, dus ik help ze graag :D
    Ben wel bang dat het straks in die paar weken zomervakantie en de herfstvakantie juist heel druk wordt, omdat iedereen in dezelfde periode wil.

16. babbel1983

babbel1983 Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.338
    302
    83
    Hier hadden we geboekt voor Hemelvaart en laatste 2 weken augustus. Hemelvaart hebben we geannuleerd, maar voor eind augustus heb ik hoop dat het doorgaat. Het is wel Frankrijk, dus wel afhankelijk van ook de ontwikkelingen daar. Maar goed, hopen mag altijd, dus dat doen we dan ook. En kan het niet, dan is het jammer, maar dan gaan we gewoon op de een later moment.

17. Majo1983

Majo1983 Fanatiek lid

1 feb 2013
    3.689
    2.392
    113
    Vrouw
    Broek
    Wij hebben al vliegtickets geboekt en betaald voor begin juli met Ryan-air. (Die hebben alle vluchten geannuleerd tot 1 juni) De auto en het huis kan nu geannuleerd worden maar de tickets niet.

Hoop dat het door kan gaan, we hebben een bruiloft in t buitenland! Zou sneu zijn als wij en veel anderen er niet bij kunnen zijn.

De meivakantie hadden we een week Landal geboekt in Duitsland, maar deze heb ik geannuleerd (30% kosten), ga het risico niet lopen en wil ook niet een andere week in 2020 gaan.

18. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.199
    16.537
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Wij hebben voor half aug 2 weken Kroatië geboekt. Ik heb werkelijk geen idee en het houdt me ook niet bezig. Ik leef nu heel erg bij de dag want anders kom ik deze tijd gewoon niet door. Wie dan leeft die dan zorgt.

19. Felice

Felice VIP lid

22 apr 2009
    7.503
    8.425
    113
    Normaal boeken we vrij laat (als in, tot een paar dagen voor vertrek), voor de verandering nu eens een keer vroeg geboekt :roflmao: zul je zien ...
    We gaan er maar van uit dat we het geld en de vakantie kwijt zijn. Het is niet anders ... Hoop dat we er allemaal (inclusief kwetsbare groepen in familie en vriendenkring) gezond doorheen mogen komen, dat is mij die reissom wel dubbel en dwars waard :oops:

LaLune vindt dit leuk.
  20. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    In oktober hebben wij al geboekt, 2 weken naar noord Italië eind juli.

Even afwachten.. als het moet kunnen wij tot 10 juni kosteloos annuleren, en krijgen wij 100% van de aanbetaling terug.

Deel Deze Pagina