Wij gaan onverwachts a.s maandag midweekje naar Zeeland(cadeau van mijn vader dus niet zelf het park uitgekozen) Maar lees verschillende ervaringen op internet van 'saai' tot aan 'geweldig'. Onwijs weinig foto's te vinden ook. Wil bijvoorbeeld weten hoe het zwembad eruit ziet. Schijnt ook een speelplek indoor te zijn, is dit wat of wil je er niet dood gevonden worden? Iemand ervaring met dit park??
Ik rijd er altijd langs als ik naar mijn ouders ga, het ziet er wel mooi uit. Weet niet hoe het verder is. Misschien zie je hier nog meer: Fotoalbum Zwembad - Aquadelta Het ligt wel aan de grevelingen, dus je zit lekker bij water. Bruinisse is op zich ook wel een leuk plaatsje, niet heel groot. Schouwen Duiveland is wel een leuk eiland, je kunt er lekker wandelen en naar het strand gaan (half uurtje rijden voor het noordzee strand)
zit er ook ergens ene supermarkt? die op t park zal wel belachelijk duur zijn. willen geen pakje boterhamworst van 3,-
Een albert heijn op dreef 2. Maar zal ook nog wel een andere zijn. Bij Nieuwerkerk (kwartiertje langs de rijksweg) heb je ook een C1000 en een aldi.
kijk daar heb ik wat aan thx! kwam net erachter dat mijn zwager er 'om de hoek' woont dus gaan we daar ook maar is ff langs, ben er al een jaar niet geweest (huis flink aan het verbouwen) ben nu toch wel benieuwd hoe het park zelf is.
Ik vond de huisjes mooi, maar wij zaten in het appartement en dat was niks. Wij hadden de pech dat we 1 dag zon hadden. Goes vond ik wel leuk, de rest minder (lag aan het weer). Toen stonk het water enorm, echt een putlucht. Strandje was vies.
Wij zijn er ook geweest. Zaten in appartement, dat was echt niks. Zwembad vond ik vreselijk!! Zijn er 15 min. binnen geweest, vies en slecht onderhouden, stonk enorm naar chloor!! Verder wel een leuke omgeving daar.
Hmz... En 3x raden wat wij hebben een appartementje. Hou mn hart dus vast. Zwembad was dus niks? Daar was ik al bang voor, voor kids ook niet? En die indoor speelding, is dat wat? Wat raden jullie zelf aan? Iets dat we echt moeten zien ofzo
Wij vonden het zwembad wel meevallen. Er is een grote glijbaan en een leuk peuterbad. Het is geen centerparks maar wel vermakelijk. Wij hebben ons er wel vermaakt. En de kinderen vonden de indoor speeltuin ook leuk. Van wat ik me kan herinneren vallen de prijzen in de supermarkt wel mee maar anders is er in het dorp genoeg gelegenheid.
Dankje voor de info! Nog een vraagje. Is er in de buurt iets te doen? Koe knuffelen, boerderij, eenden boerderij, tractor rijden. Dat soort dingetjes Kan alleen veel leuke dingen in Brabant vinden op ruim uur rijden er vandaan. Das mij toch net ff te ver
wij hebben toen in zo'n groot huis gezeten . Dat was erg goed! Zwembad was oke. Prima voor de kinderen. En de binnenspeeltuin was voor kleintjes groot genoeg. Die hebben zich prima vermaakt. Nog wat recreatie er bij (koekjes bakken) . Alleen woensdagmiddag was drama in de binnenspeeltuin, want toen waren er kinderfeestjes. Voor onze ukken van toen 1 en 3 was dat echt niet leuk. Maar de andere dagen was het heel rustig (laag-seizoen) . Wij hebben ons dat midweekje prima vermaakt. Zijn het park eigenlijk niet af geweest...