Ben op zoek naar een bungalow, appartement of chalet voor 4 personen in italie, airco is gewenst. Graag een zwembad met glijbaan en kinderbad erbij. Ben niet van grootschalige campings en zoover helpt me niet met zoveel slechte beoordelingen dus hoor graag van mensen zelf of ze ergens zij geweest en het aanraden Max 1600 euro, minimaal 11 dagen. Tussen de 10 en 13 uur rijden
La cecinella. Bij cecina mare. Uit mijn hoofd op 15-20 minuten lopen (over een schaduwpad) zit een supermarkt en bushalte naar cecina. Daar heb je grotere/meer supermarkten en kan je de trein pakken naar lucca, livorno, pisa, florence. Wij zaten eind september en toen was er veel dicht bij het strand. Wij zijn geen strand mensen dus geen idee meer. Heel raar op zoover een 5.2 zie ik nu. Waarom geen idee??? Bij de eerste beschrijving zie al een enorme zeikerd! Wij hebben geen geluidsoverlast toen gehad, maar wij zijn er ook al een tijd niet geweest. En hij heeft een 1 kamer appartement geboekt en dat kan je zien op de foto’s. Er zijn ook 2 -en 3 kamerappartementen/huisjes. De handdoeken klopt overigens wel. En waarschijnlijk te ver. Maar we hebben een heerlijke vakantie gehad op Sicilië. Wij zaten in Holiday Club Naxos
Valle Gaia en Piantelle zijn mooie kleine camping met heel goede cijfers, alleen geen glijbaan meen ik. Wel kinderbad.