Klopt. Vreselijk. We gaan naar Luxemburg zaterdag 11 juli maar willen omboeken naar camping in Frankrijk (nemen 30% annuleringkosten voor lief). Maar probleem is alleen nog dat ze niet te bereiken zijn en nog niet reageren op mail pfffff.
https://sandagroen.blogspot.com/2020/06/niet-op-vakantie-met-vacansoleil.html?m=1 Las toevallig deze blog.
Thanks. Ja erg triest je krijgt indd een bandje dat maximaal aantal wachtende zijn behaald en je terug moet bellen op een later moment. Elke keer dat je probeert kost 70 cent grrrr Th
Heel frustrerend. Ik zou het op de mail zetten en verder even afwachten, want die 70 cent iedere keer tikt ook lekker aan. Wat stom zeg!
Ik heb mijn reis bureau via messenger bericht, dat werkte heel goed. Ze vroen ons telefoonnummer en belden ons.
Ah vandaar dus! Ik belde vacansoleil een paar dagen terug om half 7 s morgens en kreeg ook dat bandje. Het leek mij heel sterk dat heel nl dan al aan de telefoon hangt Kan je hiervoor niet een reisbureau binnen stappen en vragen of hun dit kunnen regelen. Wie weet hebben hun een binnendoor weg om ze wel te spreken te krijgen
Ik heb t via insta gedaan (dm). Vrijdagavond (12/6)een bericht gestuurd, maandag(15/6) had ik antwoord. Moest een mail sturen, meteen gedaan (en dm meegestuurd ivm het nog gratis om mogen boeken). Daar heb ik nog niks van gehoord. Krijg wel de mails binnen dat ik het restantbedrag van m’n vakantie moet betalen, maar ik wil niet betalen zolang ik nog niks weet over de omboeking. Eergisteren weer een dm gestuurd, daar heb ik nog niks over gehoord.
Oh wat slecht zeg. Wij boeken altijd via Vacansoleils en nog nooit wat mee gehad. Hopelijk krijg je snel antwoord.. Misschien zoals al gezegd via andere kanalen proberen. Hebben ze geen chat of Facebook functie of iets?
Zonde, wij hadden geboekt via all camps en die zijn telefonisch ook niet bereikbaar. Maar op deze manier dus wel aan de telefoon gehad en omgeboekt.
Ik zal die insta tip eens doorspelen aan collega’s. De ene bij Vakantiediscounter en de ander bij Sunweb geboekt, horen NIETS. Ik trouwens van Hotels.nl ook nul. Echt voor schandaal vind ik het.
Wij zijn ook al vanaf eind mei bezig om onze vakantie naar spanje te annuleren. Ik heb ze toen 1 telefonisch gesproken en toen zeiden ze dat ik nog niet kon annuleren en moest afwachten tot 4 weken voor vertrek. (27 juni). En dat de datum voor de restbetaling ook naae 27 juni verschoven werd. Vorige week kreeg ik een mail dat ik voor 27 juni moest betalen. Meerdere keren geprobeerd te bellen, mails gestuurd, contact formulier ingevuld, maar nog steeds geen reactie. Ook op die van eind mei nog niet. Ze kunnen mij wel steeds mails sturen dat ik moet betalen, maar ergens op reageren doen ze niet. Ik heb vanmiddag via fb messenger een bericht gestuurd. Kijken of dat wel lukt. Ik ga het restbedrag ook niet betalen, want we gaan niet. Ik heb trouwens wel een ander telefoonnummer van ze gevonden die geen 70 cent kost.
Ook bij vacansoleil? Heel vreemd want ik heb dus 12/6 via insta een bericht gestuurd, kreeg op 15/6 antwoord dat ik, als ik wilde omboeken, diezelfde dag een mail moest sturen omdat er t/m 14/6 de actie was van gratis omboeken en ik daar nog in mee mocht doen. Sindsdien ook geen contact meer gekregen en niks meer gehoord, buiten de betaal mailtjes, die krijg ik idd ook, moest voor 29/6 betalen. Zou je dat telefoonnummer naar mij willen sturen? Ik heb telefonisch geen contact opgenomen omdat ik t belachelijk vind om daarvoor te moeten betalen.
Vervelend ook voor jullie aapje79. Bedoel je 040 nr? Dat is namelijk ook 70 cent Wij kregen vandaag een reactie op onze vraag via contactformulier (gister de vraag gesteld). Misschien omdat wij eerder weggaan 11 juli. Ze gaven aan per datum vertrek af te handelen. Geen idee hoor. Maar omboeken kost toch 90% vd reissom ipv se info gister 30%. Trieste bedoening daar.
Mooie actie gratis omboeken helaas moeten wij 90% van de reissom betalen als we willen switchen van camping/land.
Hier ook drama bij Vacansoleil. Na 3 mails met verzoeken om om te boeken reageren ze met een annuleringsbevestiging en een "niet-corona-voucher". Hebben ze zelf bedacht denk ik Omboeken kon niet, want de prijzen voor de campings zijn nog niet bekend. Meteen gereageerd dat ik niet akkoord ga met deze rare tegoedbonconstructie en dat ik conform de algemene voorwaarden mijn 70% terug wil. Niets meer gehoord. Toch gek dat concurrent Eurocamp het wel allemaal goed geregeld heeft!
Echt slecht. Wij willen omboeken en verdienen ze zelfs 700 euro aan maar kan alleen tegen 90% annuleringskosten. Is gewoon omboeking voor dezelfde periode dit jaar alleen ander land en camping