Hoi hoi, We willen in de vakantie een keer naar dierenpark Amersfoort. Nu heb ik laatst ergens gelezen 2e kaartje gratis of iets in die richting, maar helaas niet opgeslagen (domdom!!) Weet iemand van jullie nog waar deze actie was?
Kan niks hierover vinden online. Ben je niet in de war met 2e kaartje gratis voor de Apenheul (Apenheul.. Amersfoort.. als je het alleen in de vluchtigheid hebt gehoord, kan ik me zo voorstellen dat je brein het verkeerd heeft opgeslagen misschien…)? Leuk park trouwens, Amersfoort
Via plus dagje uit kan je met aardige korting kaartjes kopen. Ik heb nog 100 euro tegoed wat ik kan weggeven. Moet je wel een plus account hebben/aanmaken en de app installeren.
Ik heb er toen van jou gehad, super leuk! Mocht je er echt zelf niks mee doen, staat mn pb open We willen als we op vakantie zijn graag naar Wildlands en ik zie net dat die er ook bij staat Maar alleen als je ze anders weg doet hoor!
Dat weet ik niet precies, het is heel verschillend hoeveel je er per dag/per persoon kan inleveren. We zijn iig met 5 betalende personen