Afgelopen kerst heb ik wederom echt kerststress gehad, druk op het werk, van hot naar her racen en continu mensen om je heen om daarna meteen weer aan het werk te mogen. Toen heb ik gezegd dat ik komende kerst niet thuis wil zijn. Maar zie met kerst maar eens een niet zo duur onderkomen te vinden... Het maakt me eigenlijk geen bak uit waar we heen gaan, zolang het er maar leuk is voor onze zoon (anders heb ik nog stress van een zeurend kind ). Iemand leuke tips of ideeën?
Hahah heel goed plan! Kijk wel uit dat je niet in plaats daarvan vakantiestress krijgt Misschien naar vakantiepark Lalandia in Denemarken? Ligt naast Legoland, er is een dierentuin in de buurt (Givskud Zoo), en het park heeft een indoor speelparadijs én een tropisch zwemparadijs en heel nette luxe huisjes. Je kunt ook kijken via Center Parcs, die kleden vaak hun parken helemaal aan met kerstversiering en je kunt dan ook een kerstboom boeken voor in het huisje. Kerstvakantie in Duitsland | Center Parcs Landal Greenparks heeft ook zulke speciale kerstarrangementen. Ze hebben een aantal parken waar ze speciale kerstactiviteiten organiseren, zoals brood bakken boven een open vuur, een midwinterlichtjestocht, een kerstman die kerstverhalen voorleest, kerstdiner met speciale animatie voor de kinderen, Hier is een overzicht van alle Landalparken die kerstactiviteiten hebben Er zijn ook veel parken in de buurt van kerstmarkten: Kerstmarkten | Landal GreenParks - Bezoek een van de vele kerstmarkten tijdens uw verblijf bij Landal Of een Roompotvakantie, bijvoorbeeld in 't Wolfsven (Noord-Brabant), résidence Klein Vink of vakantiepark Klein Vink (Limburg), of De Groene Heuvels (Gelderland). Of net over de grens in ferienresort Cochem. Of vakantie vieren bij safaripark Beekse Bergen? En je kunt ook altijd nog hier kijken voor een overzicht: Kerstvakantie aanbiedingen
Haha ja dat zou helemaal wat zijn, de ene stress inruilen voor de andere. Gelukkig hebben we ruim de tijd. Lalandia ziet er zeker heel gaaf uit! Ik ga eens lekker rondneuzen.
Wij hebben afgelopen jaar een center parcs mysterie Booking weten te bemachtigen. 5 dagen centerparcs voor 400,- We kwamen terecht in Het Meerdal en het was echt superleuk! Superrelaxed en zoooo gezellig! Volgend jaar ga ik er weer voor.
Wij zijn een paar jaar geleden naar Portugal geweest (Albufeira), heerlijk in een hemdje op het strand kerst gevierd. Maar je moet wel mazzel hebben, het is niet altijd mooi weer. Weet alleen niet of er veel voor kinderen is want die hadden we toen nog niet. Vrienden van ons zijn wel naar een dierentuin geweest in de Algarve.
Marveld in Groenlo. is altijd al een leuk park maar is dan ook mooi aangekleed en ze hebben een schaatsbaan. Je zit vlak bij de duitse grens dus met het grootste gemak kan je nog een mooie kerstmarkt bezoeken.
Leuk park inderdaad. Maar ze zijn wel slim, met Kerst kun je alleen een hele week boeken. Mijn man weet alleen niet of hij vrij kan krijgen tussen kerst en oud en nieuw.
Wij zaten afgelopen kerst in het vakantiepark Kronenburger See van Hogenboom. Wel wat minder luxe maar ze hebben daar ook luxe huisjes. De omgeving is heel mooi met veel dierenparken en het pretpark phantasialand ligt op 20 minuten rijden. Wij vonden het geweldig, we zijn wel een week geweest, weet dus niet of je ook een weekend kunt boeken.
Ik heb even gespiekt en je kunt een weekend boeken, van 23 tot en met 27 december. Kosten zijn wel boven de 500, ik weet niet of dat een probleem is. Ik vind Duitsland altijd geweldig met kerst, al die kerstmarkten, heel er mooi!
Volgens mij zijn er zat vakantiehuisjes die je met kerst kunt boeken. Als je in Nederland wil blijven kan je man misschien daar uit zijn werk heenkomen? Als hij toch niet langer vrij kan krijgen lijkt mij dat voor het gezin de leukste optie. Misschien doen wij dat volgend jaar ook wel. Afgelopen jaar hebben we de kerstdagen beiden bij ons thuis gevierd, dus ik verwacht dit jaar de uitnodigingen van anderen. In de categorie onbetaalbaar, maar ook priceless kan ik Mauritius aanbevelen. Niet voor een weekendje overigens. Wij zijn met onze huwelijksreis erheen geweest vlak voor kerst. Toen we weg gingen was de kerstdecoratie nog niet eens af en het was al fantastisch!
Afgelopen kerst hadden wij een goed excuus om niet overal heen te moeten, wij hadden 18dec de sleutel gekregen van ons huurhuis en ja wat vervelend, maar we wilden zo snel mogelijk over. 1ste Kerstdag bij mijn ouders geweest, omdat de relatie weer een beetje aangehaald werd. 2de Kerstdag verder klussen. Heerlijk zo'n Kerst, maar ja om nou ieder jaar te verhuizen..... Dit jaar misschien zeggen dat we de eerste Kerst in ons huis alleen met het gezin willen, of echt weg gaan (center parcs klinkt leuk) Hoe kun je trouwens zon Mysterie Booking boeken? Iemand nog een idee?
Vanaf 1 okt de site van bungalows.nl in de gaten houden. Afgelopen jaar stond het er rond 15 okt op, maar dan zijn ze ook snel weer op hoor. Dus snel beslissen en gelijk boeken dan. Nu staan er ook mysterie boekingen op, kan je vast kijken hoe het werkt.