Wij zouden donderdag 19:3 naar aelderholt gaan maar wat nu? Aelderholt gebeld en hun maatregelen: Reserveren voor uurtje zwemmen, spelen in de binnenspeeltuin..... dus de spontaniteit is er vanaf! We annuleren wat wil ik met dit bericht? Ter info dat men weet wat er gebeurd in de parken
Bijzonder dat jij contact moet opnemen met hun. Het zou andersom moeten zijn, maar goed. Ik ga ook maar eens bellen dan. Want wij gaan binnenkort naar Coldenhove.
Las vandaag dat center parcs ook reserveren is voor 1.5 uur zwemmen. 1x per verblijf. Geen entertainment ed.
Het is aan de klant zelf of je nog wilt gaan dus dan bel jezelf voor meer info toch? Idd centerparcs heeft die regels ook
Wij gaan ook as vrijdag naar coldenhoven maar las dus idd ook dat je voor het uit eten zwemmen en spelen moet reserveren en ze werken met een tijdslot. Tja.. Ik zou ondanks de corona best durven en willen gaan, maar hier heb ik gewoon geen zin in. Daar is geen spontaans meer aan. Denk dat wij ook annuleren of omboeken. Wat mogelijk is.
Niet mee eens. Er staat op de website wel wat informatie, maar niet over aelderholt bijvoorbeeld. Dus is de informatie onvolledig. Aan de telefoon is het zo'n gekkenhuis dat je er amper tussen kan komen.
Juist niks spontaans aan Ook activiteiten zijn allemaal op reserverinv zie ik in de app.... wij annuleren en dan zien we wel ook disney gaan wij annuleren voor eind april
nee heb direct met aelderholt gebeld En zie de app van landal alle animatie activiteite. Staan op reserveren nu informatie is uit directe hand van aelderholt
Oei Disney ook balen!! Krijg je bij landel sowieso nu je geld terug of moet je omboeken? Heb me er nog niet in verdiept. Wij hadden geboekt met landal hema actie.
Wij krijgen geld terug, omboeken kon ook maar lastminute geboekt ivm budget dus omboeken gaat niet want tis altijd duurder
Als je elke dag bijvoorbeeld 1.5 uur mag zwemmen en 1.5 uur naar de indoor mag op reservering, vind ik het best. Als het 1.5 uur per verblijf is ga ik annuleren.
Ik vind het niet tof om van te voren moeten reserveren om de speeltuin in te kunnen. Dat wil je spontaan kunnen doen. Hebben de kinderen het leuk wil je blijven en dat mag dan niet... zwemmen vinden we geen probleem maar al het andere gaat ook op reservering Niet spontaan gaan knutselen, inlopen wanneer we dat willen
dat is dus alleen binnen die 14 dagen? Wij hebben in januari al geboekt voor het eerste weekend van april. Zullen dus moeten omboeken.
Nou afwachten dan maar. Het geld ben ik kwijt. Ik bel gewoon 2 dgn van tevoren hoe het zit en dan beslis ik dan wel.
Dat klopt niet helemaal wat je zegt. Wijzigen is alleen mogelijk tot 28 dagen voor vertrek. Annuleren alleen 14 dagen na het boeken helaas.
Dat hebben wij ook. We zouden dit weekend naar het Vennenbos. Omboeken is via Landal niet mogelijk omdat de actie van de Hema tot eind maart geldig is. Wij hebben dit aangekaart bij Hema en ze zijn hierover in onderhandeling met Landal. Ze komen er op terug, ben benieuwd!