welke dvd speler voor de auto?

Discussion in 'Vakantie en vrije tijd' started by Ntje, Jul 4, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ntje

Ntje Fanatiek lid

Nov 11, 2012
    3,720
    90
    48
    Almere
    Welke hebben jullie en wat heeft hij (ongeveer) gekost? ben je er blij/ tevreden mee?

Als iemand een volvo (v50) heeft en schermpjes voor achterin dan hoor ik het ook graag want ik heb een aantal keer gehoord dat dat heel lastig is?

vakantie komt nu wel dichterbij en wil wel heel graag van die schermpjes hebben, het liefst 2 schermpjes en 2 ingangen maar 2 schermpjes en 1 ingang mag ook.

Ik hoor graag jullie tips:)

2. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

Apr 10, 2009
    4,080
    65
    48
    Zoetermeer
    Wijn zijn van de schermpjes afgestapt en werken nu met onze IPads en een USB stick jet eigen WiFi signaal. Werkt perfect! Kinderen kunnen ieder hun eigen film kijken, er kunnen veel films op zo'n stick en je hebt nu nig extra schermpjes bij je

3. Ntje

Ntje Fanatiek lid

Nov 11, 2012
    3,720
    90
    48
    Almere
    Ik heb maar 1 ipad (van mn dochter via school) maar daar kan ik geen netflix oid op zetten. En vind dat wel weer gelijk zon uitgave..

Dankjewel voor je tip iig

4. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

Mar 10, 2009
    4,320
    238
    63
    Wij hebben een caliber mpd298. Prijs 148. Deze heeft zowel 2 schermpjes als 2 dvd spelers. Ieder kan zijn eigen film kijken of muziek luisteren.

We hebben deze ook net nieuw, dus weet nog niet hoe ze bevallen.

Ntje likes this.
  5. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

Mar 20, 2015
    4,485
    2,225
    113
    Female
    twente
    Wij hebben laatst zon dvd speler gekocht bij de Aldi. Daar waren ze op dat moment maar 99 euro en medion is een heel betrouwbaar merk.
    Het is er 1 met 2 schermpjes maar 1 ingang maar vinden wij op zich geen probleem. Op de rommelmarkt een aantal kinder dvds gekocht en klaar voor de vakantie over 4 weken.

Hoe dit is bij jullie auto weet ik niet. Wat is er zo anders aan de hoofdsteunen?
    Want anders zie ik eigenlijk geen problemen

6. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

Mar 10, 2009
    4,320
    238
    63
    We zijn nu onderweg en de schermpjes bevallen tot nu toe goed. Er zitten een soort hoezen bij waarmee je ze aan de hoofdsteun bevestigd. De kinderen het zelf eruit pakken bij wisselen van dvd / cd en zelf bedienen met de afstandsbedieningen.

Bij de oude schermpjes moesten we steeds het schermpje los maken van de hoofdsteun tijdens wisselen dvd. Nu hebben wij er zelf geen omkijken meer naar

Ntje likes this.
  7. nel

nel Lid

Dec 7, 2011
    36
    7
    8
    NULL
    NULL
    Wij hebben schermpjes van het merk autovision, volgens mij €179,-
    Je kunt op beide dezelfde film kijken, maar ook afzonderlijk van elkaar.
    De bevestiging is aan de stangetjes van de hoofdsteun. Je kunt de schermpjes daar heel makkelijk aan klikken.

Ntje likes this.
  8. Ntje

Ntje Fanatiek lid

Nov 11, 2012
    3,720
    90
    48
    Almere
    Dankjulliewel voor de reacties. Ik ga er naar kijken en er denk ik deze week 1 aanschaffen

Share This Page