Hallo allemaal, Ik ben nu zwanger van mijn eerste en hou erg van reizen. Nu vroeg ik me af vanaf hoeveel maanden je eigenlijk voor het eerst op vakantie gaat met zo'n kleintje en of er ook mensen zijn die een verre reis hebben gemaakt met een baby in het gezin... Wat zijn jullie ervaringen? Groetjes, Vanessa
Hoi Vanessa, Ik heb het zelfde probleem, heb jaren in de reiswereld gewerkt en je mag al vliegen als die kleine ongeveer een maand is, maar ik persoonlijk zelf zou nog even wachten want het is best inspannend voor zo'n kleine zeker als je ver gaat, maar anders probeer je het eerst in de buurt en kijk je hoe die kleine er op reageert .. kga wel ff dit topic volgen ben wel nieuwschierig hoe andere dit doen hihihhi ... Liefs Chantal
Een vriendin van mij is pas met haar zoontje naar Thailand ofzoiets gevlogen. Ging goed. Hij was toen denk ik een half jaartje oud.
Ik ben met Sem gaan vliegen toen hij 4 maanden was. Het ging prima, 10 uur heen en 10 uur terug. Hij heeft zich voorbeeldig gedragen. Volgend jaar gaan we weer op reis, maar dan is hij wat ouder. Ik ben benieuwd hoe het dan gaat...