Zomervakantie in Zuid Hongarije. Wie heeft tips?

Discussion in 'Vakantie en vrije tijd' started by Rozebeer, May 24, 2023.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Rozebeer

Rozebeer Fanatiek lid

May 4, 2023
    2,375
    380
    83
    Female
    Wij willen over ongeveer 5 jaar weg uit nl dus nu aan het oriënteren. Hongarije behoort tot de opties

2. Rozebeer

Rozebeer Fanatiek lid

May 4, 2023
    2,375
    380
    83
    Female
    Verder niemand?

3. Caithxxx

Caithxxx Fanatiek lid

Mar 27, 2019
    2,376
    2,264
    113
    Female
    Wij gaan deze zomer naar het Balatonmeer. Nooit eerder geweest, houden normaal ook echt veel van natuur. Nu ik zwanger ben vind ik het minder erg dat er geen bergen zijn haha. Ik ben benieuwd.

4. Rozebeer

Rozebeer Fanatiek lid

May 4, 2023
    2,375
    380
    83
    Female
    O wat gaaf zeg dat jullie ook gaan. Gaan jullie in een huisje of hotel of tent of iets anders? Heb jij nog leuke bucketlist dingen?

Ik zit nog voor een route te zoeken en vooral voor overnachtingen onderweg. Ik wil het in 2 a 3 dagen rijden hoe doen jullie dat?

Ik wil sws kaposvar en pecs zien

5. Caithxxx

Caithxxx Fanatiek lid

Mar 27, 2019
    2,376
    2,264
    113
    Female
    We hebben via booking een huisje gehuurd. Ik heb me eerlijk gezegd nog niet heel erg verdiept. We gaan eerst met het vliegtuig naar Polen, blijven daar een paar dagen. Dan met de trein naar Tsjechië. Van daaruit gaan we met de bus naar Boedapest (4 uurtjes) voor een nacht en dan naar het Balatonmeer. Terug vliegen we via Zagreb of Boedapest. Moet het vervoer nog boeken. Auto trek ik niet :)

6. Rozebeer

Rozebeer Fanatiek lid

May 4, 2023
    2,375
    380
    83
    Female
    Wauw dat is ook ern goed idee. Huren jullie daar nog wel een auto?
    .
    Wij willen rustig aandoen wat betreft het rijden ik zal het meeste rijden dus geen haast.

Share This Page