Hallo allemaal, Wie heeft er tips voor een leuke camping tijdens het pinksterweekend. We willen onze nieuwe tent uitproberen. Enige echte wens is dat er leeftijdsgenoten moeten zijn voor onze kids van 14, 10 en 2. Hopen op leuke tips waar we zelf normaal niet aan zouden denken / op zoeken.
Pinksteren of pasen ? Titel of in je stukje ? Dat maakt wel verschil... Ik ben fan van de Flaasbloem in Chaam - maar met pasen zal het op de velden nog rustig zijn. Met pinksteren zal het druk genoeg zijn.
Pinksteren haha. Kreeg de titel helaas niet meer aangepast. Flaasbloem ziet er leuk uit. Hij gaat op het lijstje
Ja vreselijke hè . De populaire campings zitten vaak al ruim vantevoren bij die gelegenheden volgeboekt. Met een reden waarschijnlijk, want die mensen zullen vast ook ooit misgegrepen hebben kort vantevoren . Er zal vast nog wel ergens iets leuks zijn hoor, even doorzoeken.
Ik weet niet of je Capfun kent? Die hebben campings met leuke zwembaden met toffe glijbanen. Ik zag dat daar op bepaalde campings nog wel beschikbaarheid is het pinksterweekend. https://www.capfun.nl/resultats.html?lang=NL&pays_region=pays_5&hebergement=CAMPING&type_sejour=PENTECOTE&cs_date_arrivee=18%2F05%2F2024&cs_date_depart=21%2F05%2F2024&btnFormRecherche.x=257&btnFormRecherche.y=38
ja vaak ook als combi weekend met hemelvaart, en omdat het nu ook vrij “kort” na de meivakantie valt kan het zelfs zijn dat er een meivakantie-pinkster arrangement bij campings gedaan wordt.
Wij gaan elk jaar naar camping de hoge hof in Groesbeek. Is een melkveehouder met minicamping en onze kids (12 en 10) zijn daar praktisch opgegroeid. De oudste was 3 weken oud toen hij voor het eerst meeging. Ze kunnen daar knuffelen met de kalfjes, koeien voeren, meerijden op de trekker, helpen met melken, skelter rijden, etc. Voor ons echt een van de hoogtepunten van het jaar.