Wat doen met Kerst?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Withinshin, 25 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Withinshin

Withinshin Bekend lid

1 okt 2009
    972
    0
    16
    NULL
    NULL
    We hebben dit jaar voor het eerst een kerstdag vrij (hoeven alleen maar naar schoonouders, aangezien mijn ouders met vakantie zijn). En willen graag iets ondernemen de andere dag. Maar wat is leuk om te doen met Kerst? We zijn met vier personen, twee zoontjes van 4 en 2 jaar oud.

2. Sophiaatje

Sophiaatje Niet meer actief

Wij zelf gaan tweede kerstdag naar Thomas de trein :D miss een idee weet niet of er nog kaarten voor zijn?

3. Withinshin

Withinshin Bekend lid

1 okt 2009
    972
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wij gaan op een ander moment al naar Thomas de trein, lijkt mij erg leuk!

4. Anne020

Anne020 Actief lid

28 jun 2014
    473
    91
    28
    Vrouw
    Amsterdam
    Wij gaan altijd 1 kerstdag uiteten met vrienden. Erg gezellig!
    Mar dat is geloof ik niet precies wat je zoekt :)

5. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.829
    3.353
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Wij zijn jaren wezen zwemmen in Eindhoven op 2e kerstdag. Echt een traditie. Heel gezellig :) , lekker actief... maar ook lekker warm!

6. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.502
    4.343
    113
    Vrouw
    Eerste kerstdag is veel gesloten hoor, tweede kerstdag kun je wel leuke dingen doen, Efteling, Disney on ice oid, kerstcircus, strand, Plopsaland,
    Ik hoop met die dagen in een centerparcs/Landal ergens te zitten, ik heb echt zo'n hekel aan die verplichte gezellige dagen... Wij hebben veel ouders en een grote familie. We zouden zo 5 kerstdagen kunnen vullen! Dus vlucht ik graag :D gourmetstel mee en zwemmen, is genoeg.

7. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Wij hebben ingesteld dagje bos/pyamadag/rondje rijden ( net waar we zin in hebben) en filmpje kijken met ons gezinnetje met allemaal hapjes op de kleine tafel en matrassen op de grond.

8. Withinshin

Withinshin Bekend lid

1 okt 2009
    972
    0
    16
    NULL
    NULL
    Leuk om al die verschillende reacties te lezen! Meer zijn altijd welkom 👍 Goede tip om dan de tweede kerstdag iets te gaan doen. We hebben echt al zoveel jaren op beide dagen verplichtingen gehad, dat het nu echt even zoeken is. Bungalowpark hadden we ook al gekeken, maar toch erg duur die periode!

9. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.675
    5.710
    113
    Mijn eerste gedachte was ook lekker zwemmen. In centerparks ofzo als dat in de buurt is. Vond dat zelf altijd erg gezellig rond die tijd.

10. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Wat wij de afgelopen jaren gedaan hebben op tweede kerstdag:

- Sprookjeswonderland in Enkhuizen
    - kerstcircus Ahoy
    - Spoorwegmuseum
    - Madurodam

Alles was superleuk, helemaal in kerstsfeer en de kids vonden het superleuk.
    Mijn persoonlijke favoriet: het spoorwegmuseum.
    Er was ook een indoor schaatsbaan aangelegd enzo, erg gaaf.

Traditie is inmiddels ook om dan aan het einde van de dag te eten bij de Mac. Je wilt niet weten hoe druk het daar is met Kerst :$:D

11. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.814
    4.194
    113
    Madurodam met kerst? Is dat dan ook beetje in kerstsfeer? Wij zoeken nog iets in de omgeving omdat mijn man oproepdienst heeft en dus in de buurt moet blijven. Hele dag thuis zie ik ook niet zo zitten

12. Withinshin

Withinshin Bekend lid

1 okt 2009
    972
    0
    16
    NULL
    NULL
    Een attractiepark is dan misschien ook wel leuk ja, helemaal als het een beetje in kerstsfeer aangekleed is, bedankt!

13. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.814
    4.194
    113
    Bedenk je wel dat attractieparken met kerst heeeeeeeeeeeeel druk zijn

14. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Ja dat is in kerstsfeer.
    Er zijn activiteiten voor de kids.
    Lampjes overal, als het gaat schemeren wordt er een kind uitgekozen die op de grote schakelaar mag drukken om de verlichting te ontsteken.
    Lampionnenoptocht was er vorig jaar.
    Anders even op de site kijken wat er dit jaar te doen is?

Deel Deze Pagina