zomervakantie met baby 1 jaar oud

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door koter, 24 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. koter

koter Bekend lid

19 mrt 2011
    686
    4
    18
    Hallo allemaal

In de zomer willen we graag met onze kleine op vakantie. Hij is dan 1 jaar oud.
    Waar is het verstandig heen te gaan?
    Wij zaten te denken aan een privé huisje met privé zwembad te huren, zodat we alle privacy voor onszelf hebben. Lijkt ons heerlijk.
    Maar met de auto? Verder dan zuid fr willen we sowieso niet.. of vliegen?
    En wat raden jullie dan aan?
    Waar is de temp. redelijk te doen? Ik wil niet in 40 graden zitten met een kleintje..
    is gran canaria een idee?
    iemand nog tips voor sites waar je privé huisje kan huren, incl vlucht en auto? Heb al elizawashere.nl maar dan zit ik al aan 3500 euro voor 2 weken, en 2500 is echt mijn max..
    of heb ik teveel wensen, haha

2. Vrouw1982

Vrouw1982 Fanatiek lid

17 mei 2012
    2.195
    464
    83
    Vrouw
    Ik lees even mee, heb namelijk ook een kleine die in augustus 8 maanden is. Wij willen begin september weg.

Huisjes huren deed ik voorheen altijd via micazu. Het huisje waar ik vorig jaar was in Kroatië was echt super, 5 min van het strand, heerlijke omgeving en begin september betaal je daar voor 1 week nog geen 400 euro voor.

3. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    @rolinka: mag ik vragen welk huis dat was, wil graag naar kroatie.

4. Vrouw1982

Vrouw1982 Fanatiek lid

17 mei 2012
    2.195
    464
    83
    Vrouw
    Wij hebben gezeten in apartement Alter Ego.

Vakantiehuis Apartement Alter Ego in Vodice - Dalmatië - Kroatië huren? - Micazu.nl

De eigenaar komt oorspronkelijk uit NL, maar woont al jaren in Engeland.

Wij hebben het er heerlijk gehad! Strand (kiezels) aan te lopen in minder dan 5 min, wat eetmogelijkheden, een supermarktje op de hoek en in 5 autominuten in een grotere plaats.

Ik blijf erbij dat Kroatië een van de heerlijkste vakantielanden van Europa is, ondanks de kiezelstranden (De zee is zooooo helder!)

Dit appartement heeft 2 slaapkamers. Zou wel groot genoeg zijn als je met z'n 4-en gaat.

5. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    Wij hebben 2 jaar achterelkaar een villa op lanzarote gehuurd met prive zwembad, maar als je wilde kon je ook gebruik maken van het algemene zwembad met kinderbad en er is ook een speeltuintje.
    de villa´s liggen bij elkaar aan de overkant en de bungalows liggen bij het algemene gedeelte.

Villa´s hyde park lane
    Informatie Villa's Hyde Park Lane, Spanje met Arke.nl

Wij waren voor 2 weken 2500 a 2600 kwijt, incl comfort class in het vliegtuig.

Villa beschikt over: prive zwembad, BBQ, ligbedden/stoelen/tafel, vaatwasser, 2 slaapkamers, 2 badkamers, magnetron, (complete keuken). wasmachine in het hok buiten waar je de kleding ook kan ophangen.

De villa ligt rustig dus geen last van discotheken, cafe´s etc.....maar je loopt in enkele minuten naar de boulevard waar je de ééne kant op kan naar het drukke centrum en de andere kant op naar het rustige gedeeltje.

Deel Deze Pagina