Zomervakantie met een baby jonger dan een jaar.

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Renate28, 10 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Voor degenen die van de zomer een baby hebben die nog geen jaar oud is: Wat gaan jullie doen met de zomervakantie?

2. TriCo77

TriCo77 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    1.591
    0
    36
    weet nog niet precies wat wij gaan doen
    met de caravan in elk geval niet, dan zou ik Colin in zijn eentje in zijn campingbedje in de voortent moeten zetten, terwijl wij allemaal in de caravan liggen.
    denk dat we een weekje center parcs doen ofzo. of ergens op een camping in een hiusje of stacaravan.

dus als er iemand een leuk idee heeft.....is ook hier welkom

3. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Wij weten het dus ook nog steeds niet. Vinden het zo moeilijk....en een huisje is zooooo duur voor twee weken....en een camping boeken durven we ook niet vanwege het weer.

4. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Wij doen dit jaar niets. Maar volgens mij kun je eigenlijk alles wel doen met een jonge baby. De echte diehards kunnen kamperen maar je kunt ook op vliegvakantie en dan in een hotel wat geschikte faciliteiten heeft. Is maar net waar je eigen voorkeur naar uit gaat.

Wij gaan in ieder geval lekker van onze eigen tuin genieten!

5. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Wij gaan dit jaar niet op vakantie. Afgelopen jaren zijn we naar Frankrijk geweest, mar ik vind Kian nog te jong voor de lange autorit en de warme temperaturen, vooral in de stacaravan die wij dan meestal huren. volgend jaar weer een kans, dus dit jaar lekker thuis :p

6. gerianne

gerianne Niet meer actief

wij zijn naar landal lommerbergen geweest
    met zn 3en ineen 2 persoons huisje
    dit is een park met 2 pers huisje en dat is geodkoper en het heeft ons prima bevallen
    de slaap kamer was ruimgenoeg voor een babybedje
    onze kleine was toen ongeveer 7 maand

7. Setteke

Setteke Niet meer actief

Wij gaan een weekje naar Terschelling in een appartement. Bedje is daar aanwezig. Vond het ook niet zo duur.

Als je van vakantie aan de kust houdt, moet je hier eens kijken: http://www.waddengids.nl/waddengids/index.php

Dit zijn allemaal particulieren, dat scheelt vaak in de prijs met parken.

8. AstridvD

AstridvD Fanatiek lid

5 feb 2007
    1.120
    0
    0
    Docente Engels
    Amersfoort
    We zijn met oud en nieuw voor het eerst een weekje weg geweest. annika was toen 7 weken.
    Deze zomer gaan we 2 weekjes met de auto naar Spanje. Ik zie wel een beetje op tegen de autorit, maar ik verwacht wel dat het goed gaat.

9. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Wij gaan een weekje Landal doen.

10. wannabe

wannabe Fanatiek lid

17 dec 2006
    1.493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    Ik heb onze dochter toentertijd gewoon meegenomen met kamperen in frankrijk, en met 9 maanden ook naar Gran Canaria, met het vliegtuig.

Oftwel, het maakt niet uit, je kan alles met je baby wat je zelf ook wil ( uitgezonderd, bergbeklimmen, raften of zomerskieën , :)

11. Niet meer actief

Wij gaan een weekje, misschien 2, een huisje huren ergens in Frankrijk.
    Wilden eigenlijk naar Italie, maar is me toch iets te ver met de auto.
    (kunnen niet vliegen, want de hond gaat ook mee)

Ben benieuwd hoe dat gaat!

12. Wendy06

Wendy06 Actief lid

26 jun 2006
    437
    0
    0
    Velserbroek
    Ik werk in het toerisme en ik kon een stacaravan boeken voor...niks!

Dus dat heb ik gedaan!
    Ons kleintje wordt rond eind mei geboren en we gaan in september een weekje weg - naar Duitsland! Dus niet al te ver rijden :)
    Heerlijk hoor!

En verder heb ik mijn verlof in de maanden april t/m eind september dus lekker mooi weer als het goed is! We gaan lekker leuke dagjes uit doen in eigen land! :)

13. toetie83

toetie83 Fanatiek lid

20 jan 2006
    1.392
    1
    38
    genieten van het leven.
    ��&#55
    ik weet t ook nog niet
    wij wouden in een bungalowhuisje gaan met een paar of met z'n drieen, :)

maar jah moeten ook sparen voor december(curacao). :)

we gaan veel zwemmen en owja opa en oma, (van mijn kant) wouden naar dierentuinen gaan, dolfinarium, en meer van die andere dingen.

maar is hij nog te klein voor maar misschien vind hij het wel leuk beestjes kijkuh enzo. :p

beeksebergen wouden we ook al heen(nog nooit geweest). ;)

verder in de achtertuin genieten van het mooie weer als het wil met de warmte.
    :rolleyes:

14. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Wij gaan een weekje naar Gelderland.... Volgend jaar gaan we weer met het vliegtuig maar dit jaar doen we nog gewoon ff lekker in nederland....

15. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Wij gaan twee weken naar Frankrijk in juni. We gaan met de auto naar een huisje. Emme is dan 7 maanden. Lange autorit, dus geregeld stoppen onderweg.

Heb er nu al zin in!

16. wannabe

wannabe Fanatiek lid

17 dec 2006
    1.493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    ik moet nog maanden wachten op de geboorte ,maar de wintersport ( met opa's en oma's als afwisselende oppas samen met ons) in Noorwegen staat al gepland.

Ik mis mijn snowboard ( dit jaar uiteraard geen wintersport)
    Als alles goed gaat is de baby dan ruim 6 maanden.

17. Gina

Gina Fanatiek lid

20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    Wij gaan twee weken naar Frankrijk in juli (Ons meisje is dan ruim 9 maanden). Met de twee oudste hebben we dat ook gedaan. Juist met zo'n kleintje is het nog ideaal. Zij slapen tenslotte veel in de auto.
    Gina

18. Jente

Jente Actief lid

18 feb 2007
    273
    0
    0
    Wij zijn tot nu toe overal met ons dochtertje, inmiddels bij 2, heen geweest, van de carribean, oostenrijk tot frankrijk. We rijden nu alleen lange afstanden van meer dan 700 km niet meer in één dag.

We proberen tijdens de vakantie wel zo veel mogelijk in haar ritme te blijven.

Ik moet er wel bij zeggen dat we een erg makkelijk kind hebben dat goed met veranderingen om kan gaan.

Van kamperen houd ik niet, dus wij houden het bij huisjes en appartementen. Dit vind ik prettiger dan een hotel. Dan moet je kind bijna altijd bij je op de kamer en als het 's avonds gaat slapen, tja, waar moet jij dan naar toe? De enige keer dat wij in een hotel zaten, namen we de babyfoon tijdens de slaapjes mee naar een zitgedeelte waar wij dan gingen zitten, maar echt ideaal is dit niet.

Jente

19. Niet meer actief

Wij zijn toen Yanouck 1 maand was. Een weekje naar de camping geweest. Het was wel in die hete weken van juli afgelopen jaar. Maar goed bij ons ging het geweldig. Ze lag gewoon in een campingbedje in de voortent. En het was allemaal geen probleem. En overdag hadden we het campingbedje buiten staan en lag ze daar in. Terwijl het bedje in de schaduw stond.

20. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Wij gaan 2 weken naar Marokko met het vliegtuig, naar de familie van mijn man.

Deel Deze Pagina