Zwemparadijs in Zeeland

Discussion in 'Vakantie en vrije tijd' started by Valerie, Apr 7, 2019.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Valerie

Valerie Fanatiek lid

Jun 22, 2007
    4,206
    1,041
    113
    Female
    Wie weet een leuk en betaalbaar zwemparadijs in Zeeland? Graag hoor ik jullie ervaringen.

Aqua Mundo bij Port Zelande ziet er erg leuk uit, maar de entree is 19,50 pp (voor de kinderen iets goedkoper) en daar komt ook nog eens 9 euro parkeerkosten bij. Ik vind dat wel veel voor een paar uurtjes zwemmen. We zijn er meestal na zo'n 2 uur wel klaar mee. o_O

Ik zag dat er ook wat Roompot parken zijn met een zwemparadijs. Bijvoorbeeld De Roompot in Kamperland of De Parel in Domburg. Een gezinsdagkaart kost daar 30 euro, dus dat scheelt nogal. Maar hoe zijn de zwembaden van Roompot? Welke zijn een aanrader, of juist niet?

Of heeft iemand misschien nog een andere tip voor een leuk zwembad in Zeeland, bij voorkeur met glijbanen en andere attracties? Of heeft iemand tips om korting te krijgen? (We hebben geen voordeelpas van Ouders van Nu.)

Ik hoor het graag. :)

Ohja, Aquadome Scheldorado in Terneuzen (en sowieso heel Zeeuws Vlaanderen) is voor ons te ver weg. We zoeken iets op Schouwen Duiveland, Walcheren of Noord-Beveland.

2. Mammielove

Mammielove Niet meer actief

Parkeerkosten zijn idd €9, maar daar krijg je een voucher bij van twv €5 die je overal kan besteden in de winkels. Dus uiteindelijk is parkeren dus maar €4.
    Ik ken alleen Port Zelande en zou daar dus heen gaan :)

Valerie likes this.
  3. heidiane

heidiane Fanatiek lid

Jul 5, 2010
    1,724
    1,647
    113
    https://omnium.nl/zwembad/

Is zwembad in Goes.
    Geen golven maar wel stroomversnelling.
    2 glijbanen, één daarvan is echt wel lang én snel! Parkeren gratis

Attached Files:

Valerie likes this.
  4. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,040
    2,851
    113
    Mijn dochter vermaakt zich prima in t Omnium, ik vroeger ook bij Roompot Kamperland en de Parel trouwens (geen idee of dat ook met zn tijd is meegegaan want dat is zo 15-20 jaar geleden haha) maar ze zijn geen centerparcs paradijs...
    Wij kochten lunch van de voucher, zo viel t parkeren nog iets mee..

Landal Port Greve schijnt ook leuk te zijn, maar daar ben ik zelf nog niet geweest. Veel meer heb je niet denk ik..

Valerie likes this.
  5. Valerie

Valerie Fanatiek lid

Jun 22, 2007
    4,206
    1,041
    113
    Female
    Dank jullie wel voor de reacties! Ik ga eens kijken naar de genoemde zwembaden.

6. tuc

tuc Niet meer actief

Ja omnium is superleuk. Ze hebben ook een speel en doe bos erbij (binnen) dat kun je in combiticket met het zwembad doen.

Valerie likes this.
  7. Spectre

Spectre VIP lid

Nov 5, 2015
    19,883
    18,678
    113
    Female
    Goes inderdaad ;)

Share This Page