mijn zoontje van 1.8 maanden klimt uit de box, haalt allerlei taferelen uit, zijn tweelingzusje vind dit erg grappig en doet ook mee, dit vind ik helaas niet fijn heeft iemand er een oplossing voor? we hebben 7 kinderen en ik wil ook graag mijn huishoudelijk werk doen als ze in de box zitten.Bestaat er iets voor?
Box weg halen het klinkt levensgevaarlijk dat er uit klimmen als ze het door hebben blijven ze het doen dus box weg. Hier al geen box meer met 9 maanden. En anders een deel van de huiskamer afbakeren een soort speelhoek maken en dan ook met een soort hekwerk als je er de ruimte voor hebt een box is toch wel klein aan het worden voor een 18 m oud kindje. En hoe heb je het met je andere kinderen gedaan?
ik vind het op die leeftijd niet meer nodig om je kind in een box te doen om huishoudelijk werk te kunnen doen. Juist met 7 kinderen kunnen ze toch leren om zichzelf bezig te houden als jij het huishouden wil doen. Ik zou er geen klep op maken en ook geen opzetstuk. vind het net klinken als een bench al zal dat heus niet de bedoeling zijn
Hier klom hij met net 1 jaar al naar boven en wilde zich er voorover uit laten vallen. Box direct opgeruimd, dit moet een veilige plek zijn en dat was het niet meer.
Ik zou 'm lekker wegdoen. Voor 2 kids van dik anderhalf vind ik 1 box wel heel erg klein.... Als ik hier echt niks gedaan krijg, helpt een dvd-tje opzetten vaak beter Thirza rustig en ik even de kans om de dingen te doen die met haar erbij niet zo geweldig gaan. Alhoewel ze het van veel dingen ook erg leuk vindt om mee te helpen, (dweilen: Thirza een oude mop, stofzuigen, was ophangen, stoffen: kleine plumeau voor zichzelf).
wij hebben een ander soort box een hele grote een zogenaamde "playpen" 5 en halve meter oppervlakte je hebt ze ook van 7 en 9 meter, hij is hoger en heeft geen bodem en dat scheelt ook algauw weer 10 cm. zeker met 2 kinderen zou dat ideaal zijn. http://www.boxenland.nl/ bij ons zit hij aan 2 kanten vast aan de muur geboord en de rest kun je zo schuiven als je wilt. zo heeft hij zijn eigen huis met zijn spullen erin en als ik even naar buiten of naar boven of moet koken als ik alleen thuis ben, doe ik even het deurtje dicht. of als ik ga strijken. normaal staat het gewoon open en kan hij zelf in en uit. (hij is net 2) hij speelt er heel veel en heel graag, het is zijn "huis" tafeltje staat erin, al zijn speelgoed.we moeten regelmatig koffie komen drinken en dan doet hij het deurtje achter ons "dicht" en gaan we aan het tafeltje zitten keuvelen en "pretend" (uit muis) spelen noemen we dat. koffie drinken, nep eten dat soort dingen.
Misschien niet erg pedagogisch maar wel handig met zeven kids in huis. Even in de kinderstoel voor babytv of dvd terwijl jij de dingen doet die je moet doen. Het klinkt namelijk erg gevaarlijk wat je zoontje allemaal doet met het klimmen. Ik zou de boks ook weghalen.
Ik doe al het werk in de avond of tijdens slaapjes. Verder als Isabella naar school is ook wel. Ik heb nooit een box gehad en mis die ook niet. Net gestofzuigd ( zogen) met twee kinderen achter me aan kruipend die in de blazer wilden zitten. Als ik eten maak gaan ze aan tafel met fruit en soms de tv erbij. Afruimen blijven ze zitten. Maar ik zit zo te denken. Er zijn bedjes die bovenopelkaar kunnen ( heeft een KDV) en dan kun je ze in de onderste zetten. Bekijk bijlage 156070 Zijn wel op MP te koop: Marktplaats.nl > hoogslaper , tweeling bed , duo bed kinderdagverblijf bedje - Kinderen en Baby's - Tweelingen en Meerlingen
Ik zou gewoon de box eruit doen. Hier al sinds 1 jaar geen box meer, en Finn kon zich vanaf die tijd prima vermaken!
Wij hebben de box ook nog staan, onze jongste heeft echt nog nooit geprobeerd om eruit te klimmen! De oudste 2 wel, maar die zijn behendig zat om eruit te komen (hoewel ze dan weer nooit uit de ledikantjes zijn gekomen). Hier is het gebruik van de box alleen wel anders, hier word de box al sinds jaar en dag (whahaha) gebruikt wanneer de kinderen vragen of ze erin mogen en niet wanneer ik vind dat ze erin moeten. Maar wij zijn nu van plan op er een stuk of 2-3 spijlen uit te halen, zodat hij vrij toegankelijk word. Moeten we de kids alleen nog even leren dat, ookal kan je er zelf in, je er niet ein mag als er al iemand anders in zit en je erin wil om die ander te vervelen. Of we gaan hem weg halen en dan gewoon klaar met die boxen in huis. Als ik jou was zou ik hem idd wegdoen en als je perse een stukje van je huiskamer wil hebben waar je ze kan zetten en waar ze niet weg kunnen, zou ik zo een 'grondbox' aanraden. Bedoel een deksel erop of een extra hoog stuk eraan maken, omdat ze er perse in moeten, nee dat zou ik absoluut niet doen. Liefs Hanneke.
Ik weet niet wat het leeftijdsverschil is. Maar kunnen de oudste kids dan niet op de kleintjes letten?