Jeetje zeg, ik vraag me af of het voor mij ook mogelijk is om op vakantie te gaan dit jaar. Sinds september gescheiden en ik wil echt graag een weekje weg. Maar ik moet ook rekening houden met mijn inkomsten (bijstand tot nu toe, dus geen vetpot). Ik kom prijzen tegen van 1100 euro en dat gaat dus niet. Het hoeft niet veel te zijn, maar wat echt een vereiste is; een eigen toiliet (niet omdat ik een luxe paard ben, maar om andere persoonlijke redenen). En een fatsoenlijk bed, dus geen luchtbed. En graag in Nederland. Wie helpt me op weg of moet ik deze droom laten varen?
Kijk eens naar de eerste of laatste week van de schoolvakantie. Het scheelt heel veel als je deze weken gaat en niet in de bouwvak of zo. Via Landal kan je dan echt weg voor 500-600.
Mocht je naar landal willen heb ik nog onderstaande link. Boek je via deze link krijg je 50 euro korting op de prijs. Landal GreenParks | Ruim 70 bungalowparken in Nederland, België, Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland, Tsjechië en Hongarije
is een mysteriebooking ook niet goedkoper? dan kan je wel aangeven dat je graag in nl wil blijven welke week hoeveel personen.. hier staat wat meer info De Mystery boeking van Center Parcs | Beste Vakantieparken
en misschien in de meivakantie? Dan zijn de prijzen ook een heel stuk aantrekkelijker! En iets van een kanten klare tent? (soort glamping) Daar zitten vaak een vast bed in en vaak ook nog een toilet! Veel succes en hopelijk is er iets passends te vinden!
Kijk eens op Airbnb. Kan je voor weinig geld weg en vaak heb je een eigen badkamer ter beschikking. Soms ook nog gratis ontbijt erbij.
Vakantieveilingen misschien? Heb je veelal leuke parken ook voor kids... Waar je kan overnachten, een soort midweek.
Vakantiepark in Drenthe - Kuierpad Hier heb je een stacaravan met toilet en douche voor iets meer dan 500 euro voor een week....
Als je iemand kent die lid is van de ANWB, kun je in het blad eens bij de vakantie-aanbiedingen kijken (is een speciale pagina waar particulieren caravans, huisjes etc aanbieden). Mijn zus boekt op die manier altijd leuke caravans.