Hoi, Wat ik me afvraag, wanneer is het handigst ( lees: goedkoopst ) om te boeken. Nu , nu er allerlei vroegboek kortingen enzo zijn. Of gewoon een maand van tevoren? We zitten eraan te denken om ergens in mei te gaan. Groetjes Debby
Ik heb er geen ervaring mee ( we hebben een boot, dus blijven altijd hier, ) Maar zijn die vroegboek kortingen er juist niet omdat ze extra voordelig zijn? Er zitten hier wel wat mensen in deze branche geloof ik,
Volgens mij kan je beter vroeg boeken dan laat (laatste maand of zo). Wij hebben onze tickets al geboekt voor volgend jaar augustus.
Meestal boeken we in Januari, dan heb je de meeste keus. Ik weet wel dat vanaf 31 maart de prijzen altijd duurder worden, dus als je wil boeken kun je dat beter doen voor 31 maart. Gr Mensi.
Bij sommige reisorganisaties heb je in mei en september (ongeveer, voor- en naseizoen in ieder geval) aanbiedingen van 2 weken voor de prijs van 1, bij vliegvakanties in ieder geval wel. Dan is het zeker de moeite waard om op tijd te boeken, want een maand van tevoren zitten die weken natuurlijk al vol bij die aanbieding-accomodaties.
Wij hebben toevallig gisteren geboekt, 8 dagen was even duur als 15 dagen..! Maar dan alleen voor de 22ste juni . Precies de laatste week van het voorseizoen. Bestemming: Griekenland, Zakynthos Wel een beetje eng hoor, 15 dagen terwijl onze dochter dan pas 11 maanden is, maar het zal vast goed gaan bij sudtours trouwens..
Wij gaan een dezer dagen boeken, arke heeft ook nog decemberkorting. Wij gaan toevallig ook naar Zakynthos. Toen Ymke 9 maanden was zijn we naar Turkije geweest en dat ging prima hoor! Net zoals thuis...
leuk . Welke plaats? Ik zag bij onze aanbieding, dat de aanbieding nog wel geldig was, maar dat de prijs inmiddels al hoger was dan toen wij boekte! We hebben dus precies op tijd geboekt uiteindelijk! Wij gaan zelf (weer) naar agios sostis. Een fijn plaatsje is dat .