Hier gaan we half juni naar Syrie, onze zoon aan mijn schoonfamilie laten zien. Heb er zo'n zin in! Lekker weer, lekker eten en mijn schoonfamilie is geweldig.
Eigenlijk wilden we naar Italie gaan, mijn verslaving en inmiddels alweer 3 jaar geleden voor het laatst geweest . Maar ik voel er niet zoveel voor met 2 van die kleine mannen zover te gaan rijden, dus nu wordt het een weekje Landal in de buurt van Arnhem. Een park met alle gemakken voorzien en vooral voor de kinderen met alles erop en eraan en allerlei leuke dingen in de omgeving. Nu nog het geluk hebben dat het weer ook helemaal lekker wordt .
Leuk hoor, spannend idd! Wij willen misschien eind mei naar marokko, heb er veel goede verhalen over gehoord. Waar in marokko ga je heen? in de zomer gaan we naar egypte, weet nog niet precies wanneer. Vnd het ook erg spannend voor het eerst met de kleine!
Leuk! Ben er vorig jaar geweest, mooi land en hele vriendelijke mensen. Hetzelfde geldt voor Jordanie.
Over 2 daagjes vertrekken we naar schoonfamilie in Frankrijk, voor een weekje. In de zomer blijven we thuis, de laatste centjes sparen voor ons huis in aanbouw.
Wij gaan na ankara na me schoonouders.willen zo graag me kindje zien dan 1 week na alanya kan niet wachten vind het echt super daar!
1 week kroatie, 1 week Engeland en 3 weken Disneyworld Florida. Jaren zijn we niet op vakantie geweest en dit jaar nemen we het er van, in februari zijn we ook al 3 weken naar disneyworld geweest, en einde van het jaar gaan we naar New York
Voor ons is het al 6 jaar geleden dat we op vakantie zijn geweest....zelfs geen weekendje weg Gaat financieel gewoon niet
we gaan in Augustus heerlijk kamperen in Frankrijk ..11 dagen geboekt en als het weer lekker blijft boeken we daar bij....vorig jaar ook gedaan, uiteindelijk 2,5 week gebleven..heerlijk !!!