Heerlijk al je vakantie kunnen plannen voor de zomer... Wij slaan dit jaar ook over. Ben dan net bevallen van ons 1e kindje en ook een nieuwbouw huis gekocht waarvoor we hard sparen. 2008 weer eens een lekker ver en voornamelijk warm vakantie oord boeken met kind.
Wij gaan met vrienden in juni 2 weken naar Frankrijk We hadden al geboekt voor ik wist dat ik zwanger was, maar nu ga ik met een flinke buik de grens over! Ik heb er zin in! En van de 'echte' zomer, verwacht ik weinig, denk niet dat ik met een buik ook maar een beetje zin kan maken om naar t strand te gaan haha
We gaan in juni 2 weken naar Kos (Griekenland). We hebben wel voor 2 personen geboekt, maar misschien gaan we tegen die tijd wel met ons drietjes [-o< ?
wij kijken na mijn bevalling (eind maart) wat er nog vrij is. Ik heb veel last van bekkenpijn en we weten niet of dat na de bevalling snel over is. Dus we kijken na de bevalling hoe het gaat en dan kijken we wat er nog mogelijk is.
Hier de vakantie ook al geboekt! 9 juli naar Spanje voor 14 dagen. Dus hoogzwanger haha.. liefs Shannen
Als alles goed is ga ik rond mei bevallen en we blijven lekker thuis...Als nu de zon maar schijnt dat mijn jongens in ieder geval kunnen zwemmen, want met zo'n kleintje dan al in het zwembad te verblijven lijkt mij nog niks...Even is leuk maar dan hebben we er 3 die bewaking nodig hebben..en we hebben maar 2 ouders hihihi.Nee zon kom maar op, zodat de jongens ook echt kunnen genieten en met het kleintje niet hoeven te sollen...Gelukkig is ons huis best cool in de zomer... En misschien dat we de pretparkjes bezoeken das ook een hoop geld!
Weet niet in welke staat ik dan ben... maarre we gaan eind juni een weekendje graspop belgie en dan van de zomer een paar weken op de bonnevooi (?) naar ik denk frankrijk... 2 jaar geleden ook gedaan. tentje achterin en zien waar we uit komen, toen kwamen we uit bij cote d'azur en monaco.... enne nu miss iets meer richting westen... bordeaux ofzo...
Of richting Carcassonne, , is ook erg mooi!Ga ik ook mijn vakantie doorbrengen ,we hebben eventjes geen centjes voor een vakantie, maar dat hoeft ook niet als je hier woont hè, riviertje op 5 min met de auto en strand op half uurtje. Dus blijven we lekker thuis...
Volgens mij gaan wij dit jaar helemaal nergens heen Vorig jaar ook al niet was toen hoogzwanger en dit jaar wordt het ook niet veel ben ik bang misschien een weekje naar NH aan de kust.. We zien het wel.. zolang het maar mooi weer is vermaak ik me wel. groetjes Kalush
Hier ook geen vakantie, ik moet in juni bevallen. We zullen waarschijnlijk een korte vakantie houden bij familie, die wonen in Zuid-Holland. Gewoon ff logeren, ff eruit.... Voor de rest: badje in de tuin...
Nog niets geboekt.. misschien dat we met vrienden naar italie gaan.. gardameer.. hun kindje is dan vijf maanden en luca 1 We zijn aan het sparen om eind dit jaar naar australie te gaan.. dus ik weet niet of we deze zomer met het vliegtuig gaan!
Wij gaan een weekje naar een huisje van Landal (`t Loo) met alles erop en eraan, eind juni. Mijn ouders komen ons misschien ook een paar daagjes gezelschap houden.
Wij zijn vorig jaar naar Marokko geweest, hadden mooi weer en een goed hotel, maar voelde me er niet op mijn gemak. Als we wat wilde winkelen of eten wordt je overal naar binnen gelokt, vind ik echt verschrikkelijk. Ook vond ik buiten het hotel de meeste wc's erg vies...... Wij hadden trouwens een 4 sterren hotel wat wel heel goed verzorgt was, ook het personeel is vriendelijk en niet opdringerig. Dit jaar wordt het waarschijnlijk oktober als alles goed gaat met de baby en dan gaan we naar een canarisch eiland. In ieder geval naar een land waar 1 van ons de taal spreekt! Gr
Als het allemaal goed gaat beval ik in Juli. Wij hebben een stacaravan in Ouddorp, dus als we willen, kunnen we altijd nog eind augustus of begin september nog een weekje er na toe.
Ben nog nooit in die landen geweest. Wel een keer in Thailand heel mooi land Als ik niet zwanger ben dan gaan we waarschijnlijk naar Griekeland, we nemen dan een lastmin. Dat scheeld toch snel een paar honderd euries. Hebben we 2 jaar geleden ook gedaan en dat scheelde ons toen voor 2 personen 400 euries Mocht ik zwanger zijn dan zien we dan wel weer O
Plannen zijn gewijzigd ! Wij gaan 10 september voor 2 weken naar Zakhyntos (Griekenland). Onze kleine meid is dan 3 maanden en we hebben allinclusive geboekt in een 4,5 sterren resort dus hopelijk word dat genieten !