verantwoordelijkheid bij kinderen (4 jaar) leggen

Discussie in 'Alleenstaande moeders' gestart door MC lover, 29 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MC lover

MC lover Actief lid

16 aug 2007
    436
    0
    0
    Valkenswaard
    Wat ben je voor vader als je je zoontjes van vier laat beloven dat ze geen contact meer mogen hebben met hun opa en oma (zijn ouders) want anders mogen ze niet met papa gaan schaatsen?

Ruzie gaat maken met mij waar de kinderen (2 van 4jr en 1 van 2jr) en agressief wordt (juist dit is wat ik de kinderen voortaan wilde besparen en waarom ik met hem gebroken heb), dan boos tegen de kinderen gaat doen dat ze hem nooit uit zichzelf bellen (ze zijn 4!!!) en dat hij zo zielig is dat ze wel iets met zijn ouders gaan doen, en dat hij geen zin meer heeft om met ze te schaatsen vervolgens ze meenemen vuurwerk halen en ze dan in de auto laten beloven dat ze geen contact meer met opa en oma hebben anders mogen ze niet met papa mee gaan schaatsen.

Wat moet je met dit soort dingen, hoe kan ik het beste naar de kinderen toe reageren? Ik wil hun papa niet zwartmaken, maar ze moeten wel weten dat ze mogen en moeten doen wat zij graag willen (oma en opa zien) en ik wil niet dat ze zich schuldig of in dubio zitten hierdoor, wat met dit gedrag natuurlijk wel gebeurt!

2. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Heftig meid, pffffffff wat zijn de meeste mannen toch ook kl**tzakken.
    Ik zou ze idd rustig uitleggen dat ze dat gerust mogen.
    Afschuwelijk hoe mannen kunnen zijn tegen hun kinderen.

3. Helise

Helise Fanatiek lid

4 mrt 2012
    1.785
    0
    36
    Poeh heftig zeg.. En wat zielig voor de kindjes ook :(

Geen idee hoe je hier mee om moet gaan, zou alleen wel veel met je kindjes erover praten. Misschien eens info inwinnen bij een maatschappelijkwerker ofzo, hoe je hier het beste mee om kunt gaan.

4. Vagans

Vagans Niet meer actief

ik zou ook info inwinnen bij maatschappelijk werk en eens even een hartig woordje met de papa gaan praten, op deze mannier zou ik mijn kind niet meer daar vertrouwen!

suc6

5. MWB

MWB Bekend lid

7 dec 2011
    907
    0
    16
    Ik heb hier gelukkig geen ervaring mee, maar het gaat om zijn ouders... Weten zij dat hij dit zo doet? Misschien dat zij eens met hem kunnen praten?

6. debo81

debo81 Actief lid

10 nov 2010
    349
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het enige wat je kan doen is er zijn voor je kinderen en inderdaad hun vader niet zwart maken(hoe een rotzak hij ook kan zijn),kinderen blijven nl altijd loyaal naar jullie allebei en als jij doet wat hij doet raken ze aardig in de war...ik zal met hem is goed praten of via een mediator.succes

Deel Deze Pagina