Zomervakantie

Discussie in 'De lounge' gestart door Diddl, 22 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diddl

    Diddl Fanatiek lid

    13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Hebben jullie je vakantie al geboekt?
    Wij wel, we gaan 2 weken kamperen op de veluwe. We hebben een mooie kindercamping gevonden voor de 3 meiden met veel speelmogelijkheden, een zwembad en dieren. Nu hopen op mooi weer.
     
  2. marianne30

    marianne30 Actief lid

    18 jul 2005
    370
    0
    0
    kornhorn (groningen)
    mooi he de veluwe heb er 30 jaar gewoond maar ben toen naar het hoge noorden verhuisd en de vakantie dit jaar word niks snifffff me mannetje kan geen vrij nemen(eigen zaak)
    hebben paar grote klussen maar wie weet gaan we paar daagjes naar disneyland parijs
     
  3. neeltje

    neeltje Fanatiek lid

    17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    wij beginnen volgende maand met een grote verbouwing en die is net voor de zomervakantie klaar en dan gaan we een weekje naar de zee in zeeland, heerlijk genieten met de kleine op het strand, en ik dan misschien wel met een buik (je)
    heb er nu al zin in!!
     
  4. mijnimeel

    mijnimeel Fanatiek lid

    10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Ben net terug uit New York eigenlijk. En in oktober zijn we naar Zuid-Afrika geweest. WE zijn nu aan het verbouwen (nieuwe keuken, badkamer en WC), even kijken dus of we nog geld over hebben hierna :eek:
     
  5. femmy

    femmy Fanatiek lid

    1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    ga morgen naar Egypte ;) normaal gaan mijn vriend en ik in september altijd nog 2 weekjes weg, maar dit jaar niet vanwege de zwangerschap dus is dit mijn laatste vakantie! maar vorig jaar ook nog naar afrika geweest & griekenland dus ik kan weer ff vooruit!
     
  6. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Wij zjin fanatieke bergwandelaars. We wilden eerst naar Oostenrijk in een gebied met 3000-ers. Na enige discussie - ik dacht dat ik dat tegen die tijd nog wel een uurtje of 8 a 9 per dag op hoogte kon lopen - heb ik me laten overtuigen om dit toch maar niet te doen.

    Nu gaan we naar de Auvergne in Frankrijk. Eerst een week in een huisje waar we heerlijk gaan relaxen en daarna een week in een pension van Nederlanders die je helemaal in de watten leggen qua eten etc (hun grrte hobby is koken) zodat we rustig kunnen gaan wandelen in een wat lager - maar wel prachtig - gebied.

    Heb er nu al zin in!

    Pim
     
  7. Ooievaar

    Ooievaar VIP lid

    22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Wij gaan in mei een weekje weg. Naar Center Parcs.
    Gekregen van mijn moeder en schoonvader.. :D
     
  8. peeetje

    peeetje Fanatiek lid

    3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    gister zaten al mijn collega`s van ja ik ga daar en zij gaat daat dit,dat.tukije,spanje,enz
    dus ik denk ik ga ook interssant doen..
    zo van ik ga dit jaar naar de kaatsheuvelse eilanden. iedereen`` zoo waar ligt dat dan``(lol) is gewoon de camping hoor.
    brabant.

    ik vind de reizen veel te duur.. aangezien me meid leerplichtig nu is en pretparken(waar we van houden) allemaal ook prijzig is nee peetje slaat over.

    ik zit de zomer lekker in mijn tuintje.....
     
  9. mijnimeel

    mijnimeel Fanatiek lid

    10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Doe mij zulke schoonouders, je boft maar ;)
     
  10. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Nog niks bedacht eigenlijk!
    We gaan in de zomer wel naar eurodisney voor een paar dagen, mijn moeder word in April 50 en wilde altijd al graag naar disney! Mijn papa betaald!! (ahahahah nee ik leen hem niet uit!)

    Voor de rest... i dont know..

    groetjes
     
  11. djara

    djara Fanatiek lid

    12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    wij hebben een druk jaar..... wij gaan n juni een weekendje naar centerparccs.....in juli een weekje naar de camping....(de reeenwissel in smilde) in september wordt mijn moeder!! 50 en gaan we of naar kroatie of een weekje naar centerparcs, (daar zijn we nog niet over uit)
     
  12. mouschy

    mouschy Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    We hebben eigenlijk helemaal niets dit jaar :rolleyes: Ik ben natuurlijk nu (hoog) zwanger en plannen zit er niet in. Misschien dat we in Sept. nog naar Zeeland gaan. Dan gaat mijn man daar duiken (ik wil ook wel weer maar weet niet of het kan met oog op de baby dan).
    En we willen heel misschien in Juni met de hele fam. ergens een weekeindje naar toe. Het probleem daarvan is dat het een groep is van 12 mensen (en 3 kleine hondjes), en ik ben me al suf aan het surfen op het internet naar vakantie woningen voor zo'n groep, maar het is het gewoon niet, en als ik het wel heb gevonden zit het al volgeboekt :( Dus als iemand nog ideeen heeft? het gaat om het weekeind van 24 en 25 juni. ;) Om het even waar.
     
  13. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Misschien kun je kijken op www.grootgezin.nl. In de ruriek 'vrije tijd'staan links naar vakantiehuisjes voor grote gezinnen.

    Pim
     
  14. joella

    joella Actief lid

    20 okt 2005
    181
    0
    0
    wij doen deze zomer niet aan vakantie omdat dan die kleine dan net een paar maanden oud is.
    We willen wel naar een aantal pretparken ik zocht een pretpark wat ook leuk is voor mijn kids want me oudste is dan twee en hij moet er wel wat aan hebben hij is gek van kabouter plop hij kijkt ook elke middag naar de wereld is mooi op ned 3.
    Nu heb je dus Plopsaland in belgie en dat schijnt voor kleintjes te zijn is een van jullie er wel eens geweest want ik wil weten of het wat is.
    Ook Koniging Juliana toren moet heel leuk zijn voor kleintjes hoorde ik.
    Verder gaan we denk ik ook nog wel naar de dierentuin.

    groetjes joella
     
  15. patje

    patje Fanatiek lid

    17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    wij zouden dit jaar niet gaan want vorig jaar in Maleisie geweest, maar mijn ouders zijn 35 jaar getrouwd en nemen ons en broer en zus met aanhang 2 weken mee naar Frejus. We gaan al in mei, dus dan zijn we lekker bijgekleurd voor onze trouwdag. :p
    gr patje.
     
  16. Marian

    Marian Fanatiek lid

    27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Als de portemonee het tegen de zomer toelaat reizen wij weer af naar Bali! Gezellig onze vrienden daar opzoeken...
    Als het van de zomer niet lukt en ik mag tegen de kerst nog vliegen gaan we daar onze trouwdag vieren. We zijn december 2004 daar getrouwd, dus dat wordt dan weer heel bijzonder. We waren tot dit jaar iedere kerst en oud en nieuw te vinden op Bali, maar afgelopen kerst liet onze portemonee het niet toe: BALEN.

    Marian
     
  17. Annemonique

    Annemonique VIP lid

    13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Wij zouden in september een last-minute zonvakantie gaan doen, maar dat zal er nu niet meer inzitten. Het wordt nu waarschijnlijk een weekje Belgie ofzo :)
     
  18. Marian

    Marian Fanatiek lid

    27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Belgie kan ook erg leuk zijn!

    Marian
     
  19. Carmen

    Carmen Fanatiek lid

    2 nov 2005
    1.065
    0
    0
    Peuterjuf
    Haarlem
    Wij gaan niet op vakantie. Althans, wel naar het strandhuisje in Zandvoort dan. Maar met de kleine gaan we lekker genieten hier in het Nederlandse.
     
  20. MamaDenise

    MamaDenise Fanatiek lid

    21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Wij gaan een week naar Engeland.
    De broer van mn vriend woont daar en we gaan dan daar in een hotel in de buurt zitten.
    Schijnt daar erg mooi te zijn en lekker warm in de zomer!
    Ik ga dan voor het eerst vliegen hehe!
    Vind het dood eng :)
     

Deel Deze Pagina