zomervakantie?!

Discussie in 'Prematuur' gestart door MaryWoods, 25 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    Hoi allemaal,

afgelopen zomer ehbben mijn vriend en ik ons eerste huis geocht en zijn we dus niet op vkantie geweest. Nu we ook zo'n heftige periode achter de rug hebben met de vroeggeboorte van Thomas, willen we deze zomer wel graag weg.
    Ik vind het alleen heel moeilijk om een geschikte bestemming te bedenken, at voor ons mannetje ook geschikt is.
    Niet te warm, niet te lang vliegen, liefst een bungalow of hotel (fijne 'thuis'basis leek me handig voor de slaapjes en voedingen), westers land waar je gewoon alles kunt krijgen en waar in noodgevallen de ziekenhuizen normaal zijn....

Ik vind t wel heel spannend om te gaan, maar we zijn er allebei zo aan toe!

Tips iemand?

2. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    niemand...?

3. meiske

meiske Lid

20 apr 2007
    92
    0
    0
    Heerhugowaard
    Ik moet er nog niet aan denken om met de hele babyhandel in het vliegtuig te stappen :) Wij blijven dit jaar weer gewoon thuis en hopen op mooi weer. (vorige zomervakantie badkamer verbouwd en toen stikte het van de hitte)

Een favoriete bestemming van ons is Ierland. Niet te ver, niet te warm en gewoon westers, alleen wel prijzig. Wij hebben daar vorige keer via internet een huisje en auto gehuurd. Het is ook niet zo ontzettend toeristisch, goed te doen.

4. iniemienie

iniemienie Actief lid

23 feb 2006
    241
    0
    0
    Verzorgende in de thuiszorg
    Wij zijn vorig jaar gewoon met 2en het vliegtuig ingestapt voor 8 dagen. De opa's en oma's hebben opgepast, 4 dagen bij mijn moeder en 4 dagen bij mijn schoonouders. Na die zware periode van ziekehuis etc etc hadden we toch besloten om samen te gaan. Ons moppie wist er toch niets van en had er helemaal niets aan zo klein dat ze was.
    We hebben verschillende reactie's gehad, maar daar hebben we ons niets van aangetrokken. We hadden een heerlijke vakantie in Ibiza gehad en kwamen lekker uitgerust weer terug en we samen konden we de wereld weer aan! Nou niet dat ik mijn moppie niet had gemist maar had deze vakantie samen met mijn lieverd ook voor geen goud willen missen. Wat tijd voor ons zelf, Heerlijk. Maar denk wel dat je het moet kunnen. Nu dat ze alweer een jaar is moet ik er echt niet aan denken om zonder haar op vakantie te gaan... Nu is ze al groot en begrijpt veel meer, toen wa sze gewoon te klein om ver weg te gaan

Succes bij het zoeken van een vakantie...
    Liefs Shir

5. mayke1980

mayke1980 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.017
    0
    0
    Docent wiskunde vmbo
    Nijmegen
    Wij gaan naar Italie met de caravan. Wel naar een luxe camping zodat we wel alles bij de hand hebben. Volgens mij gaat dat prima. Ik heb er zin in!

Groetjes Mayke

6. gina18

gina18 Bekend lid

30 dec 2006
    536
    0
    0
    Nijmegen
    wij gaan vrijdag een week naar het vennebos heel veel zin in zeke rnu de kleine 13 maanden is.En in de zomervakantie gaan we lekker naar turkije.

7. sonya one love

sonya one love Niet meer actief

wij gaan in mei een maandje naar suriname...tja erg ver weg maar we zijn daar bij familie..dus we komen goed terecht :) Heerlijk niets doen en uitrusten want we zijn al vanaf de geboorte onafscheidelijk met ons meisje bezig geweest en ik merk nu echt dat ik op mijn laatste loodjes loop.
    Ook hebben mijn mannetje en ik samen ook tijd nodig want door alle zorgen vergeet je dat je ook nog man en vrouw bent ;)
    Dus ik ga in mei...lekker in de hangmat genieten van ons wondertje.
    wat een rijkdom eigelijk he :D

8. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    ik wil ook gewoon op vakantie hoor. en doe er ook niet al te moeilijk over. voor de voeding heb je bv of een fles mineraal water nodig, dus echt iets oplopen kunnen ze niet. Denk dat het juist lastiger is in het vliegtuig als ze groter zijn. zoveel heb je toch eigenlijk ook niet nodig. en in Nederland kan het ook 35 graden zijn. en tuurlijk hebben mijn meiden niks aan vakantie, maar zoals Sonya zegt. jij en je man hebben ook even tijd nodig. Ik zou niet zonder mijn meiden kunnen gaan. Niks mis mee hoor, maar ik zou dan niet kunnen genieten. teveel heimwee.

9. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    Nou meiden we zijn er uit hoor! we gaan naar Madeira! Wel spannend hoor in het vliegtuig met ons kleine moppie..!
    Maar we ehbben een heel luxe appartement geboekt, dus het zal hem aan niets ontbreken! En ons ook niet natuurlijk :), dat hebben we wel verdiend!

10. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    heb je zeker verdiend. heerlijk om naar uit te kijken

11. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900