Hier was het vandaag net 17 graden... Hoorde op de radio dat het een zonnige zaterdag werd, ik ramen open, achter deur open... Naar een half uurtje vond ik het toch wel koud worden, wij naar buiten in t-shirt was het gewoon grauw en aan het regenen.. Vanachter het glas leek het nog wat.... Dammit!! Hoop maar dat ikvanaf morgen de zomer hier ook kan verwelkomen
Ze waren echt goddelijk, weet je waar je die tegenwoordig kan kopen ?? Bij de LIDL Ik zit trouwens al weer lekker in de opkomende zon met me bakkie koffie Word weer heerlijk zo te zien vandaag Wens jullie allen een heerlijke zonnige dag toe
Hopen dat ik vandaag nog een beetje van de zon kan genieten. Moet maandag, dinsdag & woensdag werken Tot nu toe ziet het er voor donderdag nog aardig uit, maarja hier weet je het helaas nooit.... Ik baaaal!
Het zonnetje heeft zich hier maar even laten zien, maar het werd echt niet warmer dan 16/17 graden... Geen zomerjurkjes en badjes voor mij dus .
Ik zie er ook wel tegenop hoor, als het hier een beetje warm wordt dan is het zo benauwd dat je amper buiten kan komen. Ze overdrijven het hier in Nederland dan ook meteen.
Hier nu ook strak blauw, met een lekker zonnetje. Geen idee wat ik ga doen vandaag metd ie kleine. Man lief moet om half 3 werken. Ik denk lekker de tuin in, en misschien even naar de kinder boerderij
Mijn man moet tot 3 uur werken en het word hier ( volgens weeronline ) 23 graden dus dan ga ik niet met twee kids alleen op de fiets naar het strand, we blijven dus lekker nog een dagje in de tuin..
Zon!! I love it Hopelijk komt het boven de 20 graden uit, gister was een mooie dag maar wel frisjes. Geniet ervan!
Om het aankomende week zomerweer te gaan noemen vind ik iets te ver gaan. Het wordt aardig lenteweer. Temperaturen tussen 20 en 25 noem ik geen zomer, dat is 25 en hoger Maar zal wel weer een paar dagen duren en dan duiken we alweer de herfst in. Zoals ik het nu kan zien gaat de temperatuur na aankomende week richting de 15 graden "zucht" 2012 wordt het jaar zonder zomer (net als 2011)
Dit heet gewoon zomers hoor KNMI - Weer Waarschuwingen en Verwachtingen Ik verwacht dat de 30 graden wel gehaald gaat worden. En daarna lijkt het hogedrukgebied helaas weer te verliezen, en wordt het erg fris. Maar dat duurt nog een week, dat is nog veel te ver weg. Laten we maar genieten van aankomende week!
Ja het was gister echt koud hier en regen bah! Maar eindelijk vandaag is het mooi weer.....aaaahhhhhhh ik wil zo graag zomer hahahaha
Als het maarniet veel warmer word vind ik het wel leuk. Maar het word altijd zooooo benauwd, als het dan boven de 28 uitkomt.