Gisteren het echocentrum gebeld voor een afspraak, ik kan 12 december terecht. Dan ben ik 14 weken zwanger. Aan de ene kant zou ik de echo al veel eerder willen hebben maar eigenlijk is het ook wel weer spannend om nog "zo lang" te wachten. Ik zit dus nog erg in dubio of ik ga terugbellen om de afspraak naar voren te halen, liefst dan eind november/begin december. Wat zouden jullie doen? Groetjes, Karijn
persoonlijk denk ik dat ik hem vroeger zou zetten.maar goed,dat is maar net idd wat je fijner vind!bij ons moet je voor de 12 weken,en heb hier in de buurt nog niet vaak gehoord dat ze pas met 14 weken konden komen!
volgens mij is het belangrijk dat je hem juist voor de 14 weken moet hebben vandaar dat ze hem met 12 weken doen en je kan er nog soms een paar dagen naast zitten qua hoever je bent .. dus als ik jou was zou ik hem wel late verzetten ja!
Volgens het echocentrum in Breda, het SHL, is het bij hen normaal om tussen de 12 en 14 weken een echo te laten maken. Mijn intakegesprek met de verloskundige is gepland op 26 november. Die zal ik dan ook maar verzetten tot de echo is geweest. Ik ga ook eens uitvissen of ik niet een echo in het ziekenhuis kan laten maken.