Hoi Allemaal, Wij hebben zometeen de 20 weken echo en ik ben echt super zenuwachtig! Moet het even van mijn afschrijven dus vandaar Gisteren heeft ze voor het eerst tegen mijn hand geschopt! Tenminste ik voelde echt POK tegen mijn hand.. had gewoon tranen van geluk in mijn ogen.... Liefs, Wonder
Spannend, joh! Heel veel plezier... ik mag morgen, zal ook wel zenuwachtig worden morgen rond deze tijd! Succes!
Hoi Hoi, Ja alles was helemaal goed gelukkig..... was zo zenuwachtig Ik had namelijk een leerling die heeft vandaag examen dus het was best uitgebreid allemaal Alleen mijn placenta ligt errug laag waardoor ik bij 30 weken terug moet komen voor een vervolgecho. Maar ze vertikte het gewoon om haar gezicht te laten zien.. en als ze zich omdraaide dan deed ze het ook volledig zodat ze mij aankeek... heel grappig. Hoe is het bij jou gegaan niki? Liefs, Wonder
Ohhh meiden, hier nog een zenuwachtige meid hoor! Wij moeten vrijdag. Echt super spannend weer! Vooral ook omdat ze natuurlijk gaan kijken wat het geslacht is! Nog even wachten (ik hou het bijna niet meer)! Groetjes Banjabes
Hoi meiden, Spannend allemaal. Voor mij duurt het nog even ... 3 weken ... en ik kan haast het geduld niet opbrengen, maar het moet! Vorige week bij VK voor het eerst hartslag gehoord (bij echo alleen gezien) en dat was ook weer een mijlpaal, echt geweldig, maar naar die 20 wkn echo kijk ik zo uit ... ! Nemen ze er echt even de tijd voor of sta je in no time weer buiten ?
Hi Dyaan, Ik zou het niet weten. Met mijn 12 weken echo duurde het wel een uur, maar dat was niet helemaal de bedoeling geloof ik. Onze beeb was erg actief en ze/hij ging dus heel de tijd verkeerd liggen, terwijl de nekplooimeting gedaan moest worden, haha ! Gelukkig had die man erg veel geduld met ons Groetjes Banjabes
Hoi Banjabes, Dank je wel voor je reactie. Afwachten dus maar. Een uur is wel onwijs lang ... tijdens de nekplooimeting bij ons lag de beeb mooi stil, dat scheelde wel, maar toen ging zij ook al vertellen wat ze allemaal zag. Hoop dat ze er straks ook de tijd voor nemen! Toch bijzonder om te zien dat het al zo compleet is, hoe klein het ook is! Ik lees hier wel hoe jouw echo was ... ! Veel plezier ! Groetjes, Dyaan
Hee Dyaan, Gister de echo gehad en alles is helemaal goed met onze kleine.....meid! Hihi , hij twijfelde even, maar later werd het goed duidelijk. Hij nam weer goed de tijd (dit keer 3 kwartier)voor ons. Maar het onderzoek is dan ook best uitgebreid. Alles bekijken ze nu. Van de hersens tot de manier waarop het hartje klopt. Het was echt super om dit te zien. En het is vooral fijn om te horen dat alles goed is. Voor jou duurt het nog even. Veel plezier als het zover is! Groetjes Banjabes
Gefeliciteerd ... een dochter op komst ... hadden jullie van tevoren een idee of waren jullie helemaal blanco naar de echo gegaan? Super dat alles in orde is. Ik kijk ook heel erg naar uit naar onze 20wkn echo maar moet nog ruim 2 weken wachten! Fijn weekend, groetjes Dyaan
Hoi Dyaan, Mijn vriend had geen flauw idee wat het zou worden en bij mij was het wisselend. Eerst wist ik zeker dat het een meisje zou worden en toen ging ik die bakerpraatjes een beetje bekijken en eigenlijk had ik ook veel dingen die bij een jongen zouden horen (voller haar, niet misselijk, haartjes op je buik), maar ook veel meidendingetjes (puisten, steeds lichte tepels gehouden, ik ben dol op zoet). Hierdoor heb ik een periode heel erg getwijfeld, maar de laatste tijd betrapte ik mezelf erop dat ik weer steeds vaker 'ze' zei. Het blijkt toch een meid te zijn, dus mijn eerste gevoel was goed. Wat zegt jouw gevoel je? Zo spannend! Willen jullie ook weten wat het wordt? Groetjes Banjabes
Hoi Banjabes, Wij willen het ook graag weten ...ik heb geen flauw idee. Mijn vriend is er van overtuigd dat er een jongetje in mijn buik zit, maar dat is puur zijn gevoel natuurlijk. Een paar andere mensen zeggen ook dat het vast een jongetje is en een paar anderen denken een meisje, maar het is allemaal nergens op gebaseerd dus we wachten maar af. En hoe cliche het ook is ... het maakt niet uit wat het is, als het maar gezond is! Ondertussen is het wel spannend Ik heb die bakerpraatjes ook gelezen in een blad en ik had van allebei de kanten dingen (niet misselijk, geen donkere tepels, zoet is altijd lekker etc ...) We moeten dus echt geduld hebben!
Ik moet pas over twee weken omdat ze volgende week op vakantie zijn.. Heb met 17 weken een pretecho gehad dus heb toen alweer onze kleine kunnen zien, ze kon toen ook al behoorlijk beoordelen of de baby een open ruggetje zou hebben. Dit was niet het geval (echoscopiste van de pretecho doet ook de medische echo's). Wil onze kleine wel weer zien haha, moet volgende week wel naar de verloskundige dus dan mogen we het hartje weer horen
hoi hoi dames vrijdag tehoren gekregen dat ook wij een meid krijgen maar morgen moet ik komen om half drie voor de 20 weken echo. ben ook al wel nerveus aan het worden pffff kleine meid volgens mijn ook schopt me bond en blauw. maar zoooooo zenuwachtig ben ik ook nog nooit geweest pfffffff . groeten koos
Hee Koos, Hoe was de echo? Alles goed? Jouw meisje schopt dus ook zo erg. Die van mij kan er ook wat van hoor en ze schopt alleen maar laag (vaak plassen dus). Hoort er ook allemaal bij! Groetjes Banjabes