Hallo dames, Wij zijn erg nieuwsgierig naar het geslacht van onze Beeb. We hadden al een afspraak gemaakt voor een geslachtsbepaling in Lommel, voor a.s. maandag. Maar deze wil ik sowieso verplaatsen naar wat later. We moeten hier 1,5 uur voor rijden. (heen en terug dus 3 uur). Dus nu bedacht ik dat ik ook bij Jan de Koning in Ochten kan gaan. Dit is voor ons 50 minuten rijden. Nu twijfel ik dus wat te doen.... Wat zijn jullie ervaringen met de bovenstaande?? En wat zouden jullie kiezen ook de reistijd meegenomen. Qua prijs komen ze wel ongeveer op hetzelfde neer. Lommel: Echo in 2D/3D en 5 afdrukken - 50 euro JandeKoning: Echo in 2D met foto's en film op DVD - 50 euro
Ik heb er persoonlijk geen ervaring mee (met beide) maar heb over Lommel wel heel veel goede verhalen gehoord.. Over Jan de koning geen, maar dat komt misschien omdat dat voor deze regio wat uit de buurt ligt.. Ik heb bij Lommel dus zelf geen ervaring, maar wel goede verhalen en je krijgt daar ook 3D echo bij, misschien toch leuker dan alleen 2d?
In Lommel was het geen 50,- hoor! Ik heb 35,- betaald. Anyway... Ik zou gaan voor het dichtstbijzijnde. Heb alleen gehoord dat Jan koning zijn klanten een beetje afraffelt en Marieta (Lommel) neemt de tijd. Ben zelf in Lommel geweest maar dat is voor mij ook in de buurt.
Wij zijn twee keer bij Jan Koning geweest, 1x met 15+1 voor de geslachtsbepaling en 1x voor de 3D/4D echo. Wij vonden hem bij beide afspraken erg prettig. En het geslacht had hij goed
Ik ben ook in Lommel geweest en ik raad haar aan. niet alleen om de prijs maar vooral om de kwaliteit. Wij hadden indd de echo van 35 euro die normaal 10 min-kwartier duurt. Wij hebben er ruim een uur gezeten omdat ze het geslacht niet kon zien. Helemaal geen probleem, heb me geen moment 'lastig' gevoeld. Jan Koning ken ik niet, maar heb inderdaad verschillende reacties erover gehoord. Succes met kiezen en alvast een mooie echo gewenst
Ik ben bij de vorige zwangerschap bij Jan de Koning geweest. Die is hier in de regio ook erg bekend moet ik zeggen. Het schijnt dat hij het ook nooit mis heeft. Ik vond het toen wel prettig, wij hebben toen ook een dvd laten maken.
Babyangel, een geslachtsbepaling is inderdaad 35 euro, maar we wilden ook even in 3d kijken, dus dan zou het 50 euro worden. Dus vergelijkbaar qua prijs dan met Jan Koning alleen bij Marita krijg je er meer voor. Ik hoor zelf over Lommel ook alleen goede verhalen, over Jan Koning zijn ze heel wisselend, de een vind het een fijne man, en de ander vind hem chaotisch en stonden mensen binnen 2-5 minuten weer buiten. Daarom neig ik meer naar Lommel, maar vind het ook weer zo ver rijden haha. Nou ja ik denk er nog even over na, bedankt voor de reacties!!
Wij zijn 2 dagen geleden bij Jan Koning geweest. Wel prettig, voor ons namelijk vrij dichtbij. Hij heeft goed apparatuur en je kan zelf op een heel groot scherm meekijken, ook heel prettig! Ons kleintje lag er niet goed voor, maar toch kon hij op een gegeven moment het geslacht kennelijk goed zien. Hij beweerde er helemaal zeker van te zijn dat het jongetje werd. Wij hebben het pakket van 25euro gehad, gewoon een echo met geslachtsbepaling en 3 foto's en we zijn der een klein kwartiertje binnen geweest. In Lommel niet bekend en ook om me heen geen ervaringen van gehoord, dus daar kan ik helaas niks over zeggen.
Als ik naar jan de koning zou gaan, zou ik voor het pakket van 100 euro kiezen., prachtig zeg wat een mooi beeld!!! Het is voor ons alleen wat ver rijden
Zou ik persoonlijk niet doen. Wij hadden bij mijn zoontje met 27 weken ongeveer een 3d echo en hij lag met zijn gezicht in de placenta, de keer dat we terug mochten komen was het wel mooi. maar zoals ik op de site zie, heb je voor de 20 weken het hele kindje nog in beeld en zie je het als het ware echt in de baarmoeder liggen. Ik vind dat juist zo bijzonder om te zien als het nog volop in ontwikkeling is. Maar dat is een persoonlijke keuze hoor!!!
Ik heb toevallig afgelopen woensdag de 20 weken echo bij Jan Koning gehad. Wel in het ziekenhuis trouwens, niet in zijn praktijk. Aardige man wel hoor. Heb ook al op zijn website gekeken en die 4D HD echofoto's lijken ons wel heel gaaf! En prijs valt nog mee. Dus misschien dat wij daar onze pretecho wel laten maken, maar dat duurt nog even. Ben nu 21 weken en volgens mij is een pretecho het mooist rond de 28 weken, toch? Oja, enne... wij hadden een heel mooi beeld tijdens de 20 weken echo: duidelijk een zoontje!!!
Heb geen ervaring met lommel, maar jan de koning had het bij ons helemaal goed! Ik zou zeker gaan voor de dichtstbijzijnde. In jullie geval scheelt dat toch behoorlijk.
wij zijn ook bij beide geweest.. marita was vriendelijk en geduldig maar de beelden vielen toch wel wat tegen. bij jan koning mooie duidelijke beelden. zijn er een paar keer geweest, vorige week nog voor een 4hd echo, beeb lag er toen verkeerd voor en mogen daarom nog een keer gratis terug komen .. super netjes van hem.
Wij zijn voor de geslachtbepaling bij Jan Koning geweest, en gaan straks met 27 weken voor de 4D echo bij hem. De meningen zijn inderdaad verdeeld over hem, maar het resultaat is er zeker. Hij heeft nieuw apparatuur en de beelden zijn fantastisch. Ik denk dat het een beetje in zijn karakter zit wat mensen bedoelen met afraffelen van de klanten? Ik heb het niet zo ervaren maar kan me voorstellen dat hij misschien soms zo over kan komen. Vriendelijke man en mooie beelden dus, de consulten zijn niet altijd super lang maar dat is niet erg als je er maar mooie beelden aan over houd. Vind het in verhouding met andere echobureau's ook echt niet duur. Dus prijs kwaliteit is gewoon top.
ik ben ook bij jan de koning geweest met 15 weken en d kleine lag eerst niet helemaal goed en heb ruim 15 min geduurt voor hij het geslacht goed kon zien en word een jongen is bij de 20 weken echo nogmaals bevestigt hoewel het op de echo wel overduidelijk was hihihi maar meningen zijn idd verdeeld bij hem maar hij is wel erg goed en scheelt een eind rijde voor jullie
Wij zijn in Lommel geweest en hebben hier ruim 2 en half uur (5 totaal) voor gereden. Wel in het weekend gezellig met een overnachting! Ben super tevreden! Ze was heel lief en heeft zelfs (gratis) 3D gedaan omdat ze een vetbultje zag bij het oor van ons mannetje. Ik was toen 15 weken zwanger en zelfs mijn gynaecoloog vond het zo bijzonder dat ze toen dat vetbultje al kon zien! Heb een paar weken geleden 3D gehad hier in de buurt en toen zag je idd dat vetbultje duidelijker. Wel vond ik 3D qua termijn in zwangerschap niet zo mooi. Ze zeggen dat tussen de 25 en 30 weken de 3D het mooist is en zou je aanraden om het dan te doen. Veel plezier!
Wij zijn 2 keer bij Jan Koning geweest. Eerste keer geslachtsbepaling met 15 weken (duurde zo'n 20 min) en tweede keer 4d HD echo (zo'n 45 min). De 4d HD echo is echt heel mooi (zie mijn profielfoto). Vind Jan Koning een gezellige man, helemaal niet het idee dat hij het "afraffelt". Ook erg groot beeld waarop je alles goed kan zien
Ik baal is voor mij allebij te ver rijden dus moet nog 2 weken wachten en dan ga ik naar baby view in delft