Gefeliciteerd met jullie kleine meisje! Goed dat jij het niet vertrouwde en de gyn ook niet! Nu genieten vd komende tijd!
Dank je wel. Het is allemaal nog erg onwerkelijk en een rare dag geweest. Nu proberen even alles te laten bezinken!
Gelukkig ben je op je gevoel afgegaan idd , Van harte gefeliciteerd met de geboorte van je dochter. Hoop dat je herstel voorspoedig gaat.
Toch even wat minder positief nieuws. We zijn vannacht overgebracht naar het Máxima ziekenhuis in Veldhoven omdat Lauren last kreeg van stuipjes en ze haar willen nakijken. Oftewel ze ligt aan allerlei toeters en bellen. Straks komt de arts dus dan hopen weer met te horen. Het was een heftige en emotionele dag en nacht.
Gefeliciteerd met Lauren! Wat goed dat je actie hebt ondernomen. Het zijn spannende dagen lees ik. Hopelijk knapt ze snel op en mag ze lekker mee naar huis!
Och jee wat een spanning. Maar wat goed dat jij het hebt gemeld en dat de gyn heeft ingegrepen!! Sterkte
Spannend! Hoop dat het allemaal meevalt en jullie snel weer naar jullie eigen zkh mogen en daarna snel naar huis om te gaan genieten.
He, dat is niet de start waar je op hoopt. Gelukkig worden jullie goed in de gaten gehouden. Ik hoop dat jullie gauw helemaal 'goedgekeurd' worden en dan thuis verder kunnen. In elk geval van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. Hopelijk gauw met z'n allen thuis.
Gefeliciteerd met jullie dochter! Fijn dat ze naar je gevoel hebben geluisterd. Hopelijk mag ze snel mee naar huis..
Gefeliciteerd met jullie dochter Lauren! Hopelijk word ze helemaal goed gekeurd en mag ze lekker mee met jullie naar huis. Maar het zal vast allemaal erg schrikken en spannend zijn geweest. Hopelijk kunnen jullie snel gaan genieten!
Gefeliciteerd met je dochtertje. Heftig wat er allemaal gebeurd. Sterkte met afwachten en de onzekerheid. Hopelijk snel goed nieuws!
Gefeliciteerd wat goed dat je aan de bel hebt getrokken en dat de gyn het serieus heeft genomen!! Geniet ervan
Gefeliciteerd! Wat een leuke naam Hopelijk knapt ze snel op en kunnen jullie als gezinnetje lekker thuis zijn. Kan me goed voorstellen dat het een achtbaan is nu, hoop dat jij zelf ook goed herstelt van je keizersnede en dat het alsnog lukt om te genieten.
Wat heftig en wat een zorgen. Heel veel sterkte en hopelijk mag Lauren snel met jullie mee naar huis.