Goeiemiddag meiden Ik heb even een vraagje mbt pretecho's Ik zit te twijfelen tussen Babyview in Zoetermeer en Babyworld in Leidschenveen. Welke raden jullie aan om een prectecho te gaan maken???
ben 4x bij babyview in Barendrecht geweest (neem aan dat ze ongeveer hetzelfde werken..) is me echt heel goed bevallen....!!! mooie dvd's opname... met geluid erbij....en net voor de echo, maken ze ook een een momentopname van de ouders op film...... babyworld heb ik geen ervaring mee..... heb nu trouwens weer babyview genomen...
Wij gaan 13 maart naar baby's world 8) Heb daar de geslachtsbepaling ook laten doen met 16 weken en was erg tevreden!!
Hoi! Ik ben bij mijn vorige zwangerschap bij babyview geweest en deze keer bij babyworld. Ik zou voor de laatste gaan. Was erg tevreden! Kon snel terecht en de dame die mij hielp was zeer vriendelijk en had veel kennis van zaken!! Liefs
Ik ben vorige week naar Baby's World geweest. Erg lieve vrouw, neemt de tijd voor je en heeft verstand van zaken. Wij gaan er over een 10 weken weer naar toe voor de pretecho!
ik ben ook bij babyvieuw in zoetermeer geweest en zeer tevreden. De eerste keer lag ze er niet goed voor, en mochten we gratis terugkomen voor de herkansing van een kwartier. Uiteindelijk hebben we een herkansing gehad van 3 kwartier en weer een dvd meegekregen. En een heel lief vrouwtje.
Ik ben 2x bij babyview geweest (weliswaar amersfoort), en dit was echt heel goed! Alles werd hartstikke goed uitgelegd en ook duidelijk en ze namen zeker de tijd voor je!! Deze keer gaan we niet, want ik krijg 2-wekelijkse controle en echo in het z-huis, dus ga ik niet "onnodig" geld uitgeven
Bedankt voor jullie reacties meiden!! Nu nog een keuze maken :S Maar daar heb ik nog eventjes de tijd voor
Ik ben ook bij babyvieuw in zoetermeer geweest (stadhard toch) Vond het echt super ze nam echt de tijd voor ons en kregen veel meer foto`s mee dan eigenlijk de bedoeling was hihi.. Echt een aanrader veel liefs..
ik ben bij baby vieuw in zoetermeer geweest en dat was prima! ik wou het geslacht weten en dat konden ze niet zien na 3 kwartier zoeken mocht ik later voor niks terug komen waneer ik wou.. ook vertelde die vrouw dat ze zelf verder in een kinderziekenhuis werkte dat was ook wel leuk om te horen
Ik ben bij beide niet geweest, maar ben 2 keer bij Babyvision geweest in Delft, hele goede kwaliteit echo, nieuwste apparatuur, veel beter/mooier dan in het ZKH en goede/fijne uitleg over alles. 2 keer een andere dame, beide echt super lief! Maak ik de keuze nog een beetje moeilijker haha. Ik had in eerste instantie Babyview gebeld, maar was lastig met een afspraak plannen en bij Babyvision kon ik wel een afspraak maken wanneer dat mij uitkwam. Ik zou dus gewoon gaan bellen en kijken waar je het makkelijkst een afspraak kan maken op een datum die jij graag wilt. Zowel Babyworld als Babyview zijn goed. Succes en vast veel plezier, het is zooo leuk! Liefs Huismus