Schopjes naar onder...:S

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door tweeling, 11 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    Hoi,

Ben zo blij voel de kleine nu meestal elke dag. Maar sinds een dag of 2 ligt ie volgens mij met zijn beentjes naar beneden toe, en schopt ie tegen mijn vagina. :confused: Dit is zo'n raar gevoel, en soms vervelend omdat ik dan onnodig drang krijg om te plassen ;)

Hebben jullie dit ook wel eens.
    En moet ie niet weer es gaan draaien, zou deze mama in spe niet erg vinden namelijk :)

Oh en ik voel hem nog niet aan de buitenkant :cry: , gaat dit nog lang duren...mannetje wil em ook eens gaan begroeten :D

groetjes

2. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

3. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Ik heb het ook wel eens ja en dan blijft tie op mijn blaas schoppen zodat ik net zo goed kan blijven zitten op de wc .. :) Maar ik voel nu pas ( ben 31 weken zwanger ) de baby aan de buitenkant denk wel dat het nbij iedereen anders is maar bij mij heeft het ffies geduurd... Maar als je dat ziet dan gaje echt lachen het is echt een grappig gezicht als hij schopt en je ziet het aan de buitenkant... :)

4. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    Erg vervelend als de kleine tegen de blaas schopt. Anderzijds ben ik zo blij dat z elekker trapt dat het mij niets uitmaakt. Mijn vriend kon het vanaf ongeveer 23 weken goed voelen aan de buitenkant, vanaf 25 weken zie ik mijn buik ook duidelijk bewegen. Nog niete cht een bult of zo maar meer wel beweging. Zal bij iedereen anders zijn, hopelijk komt het bij jou snel en kan je man mee genieten.

5. amilah

amilah Fanatiek lid

28 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Gemert, Utrecht en Amsterdam Den Bosch? lol
    Mijn kindje ligt al zo lang ik haar voel met haar voetjes gezellig in mijn blaas. Gelukkig doet het geen pijn.. Het is gewoon een raar gevoel en idd voelt het alsof je moet plassen terwijl je soms net bent geweest.

Deel Deze Pagina