sinds ik alleenstaand ben heb ik zo veel aan deze forum gehad en nu vooral van mensen die dingentjes opsturen dat ik zo goed kan gebruiken wat leven er toch super lieve mensen op deze wereld ik heb niet veel aan mijn vrienden gehad die oordelen maar hier op deze forum mensen die je goede en lieve tips geven hoe bv je beste rond kan komen of hoe je alles moet regelen wilde toch even zeggen tegen jullie top en super bedankt voor al jullie lieve zorgen nu ook net een pb gekregen van een forumlid die een doosje met kleding voor mijn kindjes opsturen o jeetje wat vind ik dit lief zeg kan niet veel terug doen op het moment maar jeetje ben er stil van en vind dit zo super lief zo zie je maar weer dat een forum ook echt wel zo zijn goede kanten heeft en niet altijd alleen maar discussies wilde jullie echt bedanken ben er nog stil van wat vind ik dit allemaal lief
klopt, hier precies zo heb veel steun aan het forum en beppaalde mensen gehad en nog. in barre tijden dat we geen eten konden halen kreeg ik via het forum eten, en ook kleding gekregen voor sven, nou we dragen het met trots hoor. super he. dat er lieven mensen zijn. kan zelf ook niet veel terug doen, maar wat ik kan dat doe ik.
ja echt had dit ook echt nooit gezien ben zo blij met bv amfy wat een topwijf meen ik uit de grond van mijn hart zoveel lieve mensen nooit verwacht ook omdat ik het ook nooit zelf nodig had nu ik alleen sta en ik het met heel wat minder moet doen en dan zo worden geholpen tjee zo lief zo hart verwarmend ben blij met deze forum vooral nu
Hier ook al waanzinnig veel gehad aan het forum.. Niet zozeer qua spullen, maar wel qua steun. Toen ik nog een alleenstaande moeder was, en nu we in de MMM zitten ook weer.. Ben ook elke dag nog dolblij met dit forum!
Fijn dat je zoveel steun krijgt! is toch zo belangrijk! Hoe gaat het verder met je? (kan je denk ik niet helpen qua kleding voor jezelf...)
Hartstikke lief, blij om te zien dat het toch niet bij iedereen alleen om zichzelf draait! En dat mensen samenwerken om dingen mogelijk te maken als iemand het moeilijk heeft.
ik ben ook enorm blij met dit forum, heb zoveel steun gehad van de meiden hier toen mijn zoon problemen had met het kdv en daarna zijn been gebroken had toen we allemaal kaartjes kregen en kleine cadeautjes voor hem om zich te vermaken in het ziekenhuis, echt helemaal super !
het gaat met mij op zich wel goed het is alleen echt even zoeken naar hoe je alles alleen doet en dat is soms best moeilijk doe alles per fiets of wandeld en valt niet altijd mee maar het gaat elke dag mijn kleding maat is nu 38/40 val nog elke dag af na mijn maagverkleining niet altijd makkelijk maar komt ook wel weer goed ben echt blij met deze steun zo lief allemaal
heb je wel al alles voor je huisje? heb nl evt een tafel met stoelen in de aanbieding (zul je wel moeten komen halen in tilburg)
Meid wat ontzettend fijn,ik weet uit eigen ervaring hoe ontzettend waardevol dat soort dingen zijn..er zijn heel wat engeltjes hier op het forum! Geniet ervan!
Mv3 Je verdient het ook hoor! Jij stond ook altijd voor anderen klaar toch? Das nou karma baby! Wat je geeft, krijg je terug...op wat voor manier dan ook. Kan je hier niet aan kleertjes helpen, maar als je ooit iets nodig hebt qua vervoer, help ik je met alle liefde...
word gewoon echt stil ook van al die lieve woorden jeetje vind het zo lief krijg hier gewoon traantjes in mijn ogen en dat heb ik niet snel ben een taaie tante maar ben echt super blij met jullie super lieve daden en wooren collo lieve meid wat ben je toch een engel kom maar snel weer op de thee hoor mis je mop