hallo meiden ik ben nu 5 weken overtijd en de testen blijven negatief aangeven, nu krijg ik manadag ene echo om te kijken of ik misschien toch zwanger ben. Als ik niet zwanger blijk te zijn dat krijg ik 27 februari een kijkoperatie en dan gaan ze starten met IUI. Ik heb nu sinds een paar dagen vreselijke kramp in de buik en sinds gisteren steken links onderin de de buik, word gek van de pijn zit nu achter de pc en het word alleen maar erger. Wie kan me helpen aan wat dit misschien zou kunnen zijn, word helemaal gek hier en als de pijn nog even zo langer door blijft gaan bel ik straks gewoon de huisartsen post. Nou meiden ik hoor gauw een reactie van jullie liefs marlon
Misschien opspelende darmen? Ik zou het niet weten verder iig... Als je er echt krom van zit, zou ik idd ff naar de huisartsenpost gaan (ohja, eerst bellen), misschien kunnen ze dan iig wat doen aan/geven tegen de pijn zodat je iig de nacht/weekend gewoon doorkan.
Bij hevige aanhoudende pijn gewoon bellen meid! Echt doen hoor...beter 10x voor niks dan 1x te laat! Succes meid! Elmo
dank je wel meiden voor jullie reacties, ik denk dat ik zo ook maar eens even ga bellen. jullie horen van me liefs marlon
Hey meiden Ik ben vanavond om 22.00 uur bij de huisartsenpost geweest en daar het verhaal voorgelegd en hij zei van we gaan even een buikonderzoek en een vaginaal onderzoek doen en ik ga even kijken of we een zwangerschapstest op de praktijk hebben en die hadden ze dus, ik in een potje geplast en de arts de test gedaan en hij komt terug en zegt van ik heb goed nieuws en slecht nieuws U bent zwanger en het slechte nieuws was dat ik een blaasontsteking heb, nou ik ben nog nooit zo blij geweest en die blaasontsteking kon me eigenlijk niet veel schelen. Maandag had ik al een afspraak staan voor een echo die eigenlijk gedaan zou worden voor de operatie maar die afspraak laat ik mooi staan en dan kunnen ze precies zien hoe ver ik ben. Ik wist gewoon bijna zeker dat mijn voorgevoel al die tijd goed is geweest. Ik mag nu eindelijk naar het forum zwanger heen Alle meiden die 1 deze dagen mogen gaan testen wens ik heel veel succes en ik duim voor allemaal positieve testen Heel veel liefs marlon
zo eeejjj zo wil ik ook wel een keer naar de huisartsen post hahahahhaha. van harte gefeliciteerd meid, geniet ervan. groetjes peggy
Hahaha! Idd Elmo! Heb ook al sinds gisteren het idee dat ik een blaasontsteking heb, dus denk dat ik morgenvroeg (benk vrij ivm 9-mnd beurs) ff een plaske bij de ha ga deponeren... wie weet heb ik hetzelfde euvel als black devil Ach, ik ga er niet vanuit hoor.. wel van die blaasontsteking overigens Black Devil.. gefeliciteerd meid!
Geweldig nieuws! gefeliciteerd! Maar wat voor test gebruikte jij die steeds negatief resultaat gaf zelfs na 5 weken overtijd?
ZO gefeliciteerd! Er is dus hoop! ! Geniet ervan! Heb je ook gevraagt hoe het dan kwam dat jou testjes negatief waren? Fantastisch voor je!
hey meiden bedankt voor jullie leuke reacties Ik heb de DA testen en clear blue testen en hier van de site gedaan en ik heb tot 3 weken overtijd lopen testen. Maar ik heb nog steeds last van rommelige darmen veel liefs marlon
Maar wat is dan de rede dat die testen bij jou negatief aan beleven geven? Goh das raar! Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd! Gisteren kreeg ik van twee dames te horen dat zij zwanger waren, maar dat ze eerst twee of drie keer negatief getest hadden. Dat maakte dat ik bij de zwangeren afdeling van deze pagina een oproep gedaan heb: hoeveel testen hebben de zwangere dames gedaan, wannneer en gaf de test positief of negatief aan toen je zwanger was? Leuk om te lezen....al gaf het me toch weer hoop voor niets. http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=35192
Ja ik had ook wel eens gehoord van een paar dagen over tijd en negatief testen ook nog wel eens een week of zelfs wel 2 weken , maar 5 weken!?
het kan dus zijn dat ik pas heel erg laat hcg heb aangemaakt en daarom al die negatieve testen, de arts wist ook niet waarom het nu opeens wel positief teste. Volgens mij heb ik wel 7 testen gedaan en dat aan tot 3 weken overtijd en daarna niet meer getest want werd er helemaal depressief van en ik dacht het zal toch wel door dat PCO syndroom komen en ik krijg 19 februari ook een echo en dan horen we het wel. liefs marlon