Nou meiden dit is het forum op zn sterkst. Jullie hebben het allemaal zwaar in die mmm en zijn duidelijk hier een dikke steun voor elkaar. Petje af! Smoek, heel veel sterkte vrouw en waar een wil is zal de weg zich vormen en leiden naar geluk. irisje
lieve smoekie, er is al een hoop geschreven en ik kan me goed voorstellen dat je het vandaag allemaal even niet zo positief meer ziet. Zoals ik het lees heeft de gyno weinig tijd voor jullie genomen om alles rustig uit te leggen en ga ik ervan uit dat ze dat in Utrecht vast en zeker beter zullen doen. Niet opgeven en zoals je zelf al zei: problemen zijn er om opgelost te worden. Jullie komen er wel. dikke knuffel, Daan
Aii, dat is even zuur ja. Hopelijk hebben ze inderdaad in Utrecht meer tijd voor jullie om in ieder geval alles eens goed uit te leggen en wie weet zijn er daarna nog best mogelijkheden. Sterkte hoor.
ja nou ben in ieder geval van plan om straks toch even te proberen contact te krijgen met de uroloog betreffende de uitslagen van het zaadonderzoek, want het is natuurlijk wel een verschil of het 20 mlj - 13 mlj en slecht is of zoals gisteren 20 mlj en of er nog steeds antistoffen aangetroffen zijn en of de bewegelijkheid nog steeds slecht is etc.? maar in ieder geval tis weer een dag later en ben weer wat positiever ingesteld gelukkig vertrouw er gewoon op dat het heus nog wel een keertje gaat lukken duurt alleen nog ff wat langer... maar nogmaals bedankt meiden....en jullie ook natuurlijk heel heel veel succes.....
He bah das erg balen, wat een rot dag gisteren... Hoewel ik zie dat je al druk bezig bent met duidelijkheid krijgen over hoe nu verder. Erg knap. Heel veel kracht
Hoi Smoekie, Balen voor jullie zeg, nu maar weer afwachten wat er uitkomt in Utrecht. Hopelijk iets wat binnen jullie grenzen valt. Liefs, Bibu !
ja ik hoop het wel, heb zojuist de assistente van de uro aan de foon gehad of zij mij kon vertellen hoe het nu met de uitslag van gisteren zat... de 1e x 28 mlj met antistoffen en niet bewegelijk etc. sperma kweek goed geen bacteriën - infecties 2e x 13 mlj. niet getest op antistoffen omdat er teveel vloeistof inzat maar bewegelijkheid niet denderend. 3e x (gisteren) 20 mlj. maar doordat de uitslag van de nieren zo goed was geen erg gehad om te vragen of de bewegelijkheid nu er aan zijn nieren blijkbaar niets meer mankeert (voorheen altijd slecht waardoor er grote mogelijkheid is dat dat voor antistoffen zorgt) goed is en of dat de hoeveelheid spermacellen ook goed zijn? tis wat anders natuurlijk (ook qua gevoel) of hij 20 mlj heeft die slecht zijn en weinig bewegelijk met antistoffen ook nog.. of 20 mlj maar goed waarmee nu verder niks meer aan de hand is... jammer genoeg was het dossier alweer opgeborgen en zou ze het aan de uro vragen en mij later hierover terug bellen, dus van mij mag die foon wel gaan en me toch nog een klein beetje goed nieuws brengen....
Ja kan je wel zeggen ja, ik dacht nou mooi zij gaat het navragen aan de uro en dan weet ik of het gaat om goede 20 mlj of slechte 20 mlj maar blijkbaar is het zo'n moeilijke vraag dat het antwoord daarop verschuldigd blijft tot woensdag de 21e tussen half 5 en 5 staat er nu een terugbel afspraak met de uro en dan zal hij me vertellen wat ik wil weten.... wat een moeilijk gedoe allemaal zeg, tis een heel simpele vraag waar je een heel simpel antwoord op verwacht.....hoezo moet alles altijd via een omweg en extra geld kosten....
Jeetje, wat een gedoe ! Ze kunnen toch gewoon zeggen hoe de vork in de steel zit ?! Nou ja succes met wachten dan meid.
ja maar dat zal die bureacratie wel zijn denk ik, moet altijd tijd en geld kosten he, iets simpels omtoveren naar iets moeilijks en de mens maar laten wachten terwijl de vraag zo simpel is...
Ja vrees dat je gelijk hebt. Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan. Geen wonder dat de wachtlijsten steeds langer worden.
doktoren...pfff sterkte met wachten meis, fijn om te lezen dat je je weer wat positiever voelt. liefs, Daan
ja wat moet je anders daan tis niet anders en dan maar "gewoon" rustig afwachten wat we in utrecht te horen krijgen, meer kun je niet doen toch...
dankjewel meid, tuurlijk is het wel moeilijk af en toe maar ja je kunt er zelf jammer genoeg niks aan veranderen dus bij de pakken neer gaan zitten heeft geen zin, ben gelukkig positief ingesteld dankzij mijn moeder dus dat gaat wel lukken...en ergens weet ik gewoon dat het nog een keer voor ons weggelegd is enkel zal het wat langer duren dan bij de 1e twee kids...
Echt goed van je dat je zo positief blijft. Je hebt er natuurlijk ook niks aan als je je alleen maar depri voelt maar het lijkt mij wel moeilijk. veel sterkte. liefs
Nou ik ben benieuwd wat het antwoord word! ik duim voor 20 milj gewoon in orde! dan zit je goed! En anders hoop ik dat er snel ingegrepen gaat worden met een behandeling!
ik ook tas, ik ook, weet inmiddels wel waar mijn grens ligt, IUI zou ik als het niet anders kan nog wel willen maar het houd voor mij (ons) daarbij wel op..... als we geen kinderen zouden hebben zou het anders zijn, maar aangezien we gezegend zijn met 2 heel gezonde kids is dat voor ons het eindpunt dus hopelijk komt het niet zo ver... maar goed eerst maar ff antwoord woensdag afwachten van de uro wat hij te vertellen heeft omdat ik het toch koppelde aan zijn nierklachten wat nu gelukkig helemaal negatief is....