Hey dames!! Ik ben blij met mijn ongi, gek he!!?? na MK en uiteindelijk curretage ben ik nu weer ongi geworden, nu dus weer lekker verder met ons kinderwensje en lekker vooruit kijken, heerlijk!!! Hopelijk lukt het weer snel!! succes allemaal x Nadine
Ik weet hoe je je voelt.. Was ook erg blij met mijn ongie omdat het een teken is dat je lichaam weer werkt zoals dat hoort. En nu kun je weer actief verder ipv dom afwachten. Succes en ik hoop dat het weer snel raak zal zijn!
Ik weet wat je voelt, opluchting. En nu idd weer vooruit kijken en hopen dat je snel een posi test hebt.
Hé Dieni, wat fijn zeg! Ja nu kun je idd weer verder, je lichaam doet het weer! Na hoeveel dagen kwam je ongi?
Vanaf de curretage is het op dag 32 begonnen, We zijn erg blij en inderdaad hopen we weer op een snelle positieve test hierna!
Hallo, IK herken het ook. Gisteren, 26 dgn na curettage, ongesteld geworden. Als was ik gisteren nog wel beetje teleurgesteld. Vandaag merk ik dat ik onder de omstandigheden, blij moet zijn met een snelle ongesteldheid na een curettage. Je hoort ook wel eens andere verhalen. Hopen dat we snel een posi test hebben!