geen bh kunnen verdragen,andere optie??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door pinter, 8 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    hallo dames,

ik ben nu dik 34 weken zwanger,en heb een mooie buik.
    nu is ie zo gegroeid,dat ie tot onder mijn borsten komt.
    als ik sta kan ik enigzins nog een bh verdragen,wel schuurt ie onder mijn borsten,en heb aan 1 kant jeuk bultjes onder mijn borst.
    als ik zit is het een ramp,welke bh ik ook draag,het doet dan echt pijn,het snijdt en trekt.
    heb al een beugel geprobeert(is niks),voedings bh,meegroei,zelfs al een grotere maat gepakt,niks werkt:$:$.
    nu heb ik s'avonds al geen bh meer aan thuis,maar als er bezoek is dus wel....het liefst zou ik overdag ook geen bh meer dragen.
    een strak hemd gaat wel,maar geeft niet genoeg steun aan mijn borsten ben ik bang.....
    oh ja,en de kleine beeb ligt ook heel prettig met het voetje onder mijn rib te steken....
    hellup,zijn er meer dames die dit hebben,en zo ja,wat doe je er tegen......

2. xSNDY19x

xSNDY19x Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.815
    691
    113
    Vrouw
    ik heb hetzelfde probleem en lees ff met je mee want weet ook absoluut neit wat ik ermee aan moet! ik ben inmiddels wel al ruim 38 weken zwanger maa weet heel goed hoe jij je voelt hierdoor!

3. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    leuk is het niet,heb al een topje geprobeerd,en als je staat gaat het nog enigzins,maar als je gaat zitten,rolt het onder je borsten,en begint het te irriteren.
    doordat ik telkens zo aan het vechten ben met de bh,om de dames op de goede plek te rijgen,is mijn rug ook geirriteerd van de sluiting achter........
    zijn bij jou de borsten flink gegroeid????

4. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Heb je al eens geprobeert om talkpoeder onder je borsten te doen? dan schuurt het misschien wat minder.

5. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Als ik gewoon thuis ben draag ik geen bh, alleen een wat strakker topje. Alleen als ik weg moet (en dan bedoel ik niet de hond uitlaten) of er komt visite, dan draag ik er een.. voor de rest vind ik het een rotding..

Heb helaas geen tips voor je, behalve gewoon geen bh dragen.. levert het minste irritatie op :)

6. star81

star81 Actief lid

14 sep 2008
    418
    0
    0
    ken het probleem gelukkig (nog) niet, maar zou een voedingstop niet fijner zitten dan een bh of een gewoon hempje?

Ik las hier de tip om talkpoeder te gebruiken, kun je beter niet doen. Als dit vochtig wordt door bijv. transpiratie gaat het klonteren en irriteren met het risico op smetten. zinkzalf of sudocreme kunnen wel (dun)

7. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Een naadloos topje, zoals voor aerobics ofzo wordt gebruikt. Die heb ik heel veel gedragen na mijn borstverkleining en ik geen bh's kon verdragen. Ik heb er gewoon een paar gekocht bij de bristol.

8. xSNDY19x

xSNDY19x Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.815
    691
    113
    Vrouw
    @Pinter. Mijn borsten zijn inderdaad ook echt enorm gegroeid heb er ook heel veel striae zitten!

Het enige wat ik eraan doe is thuis geen BH dragen en dan alleen als er bezoek komt of als ik na de winkel moet.. verder kunnen we er echt vrij weinig aan doen denk ik.. misschien is het een optie om een bikini zonder beugel te dragen, daar zat ik net namelijk aan te denken.. dat zit misschien iets fijner! en houdt toch je borsten bij elkaar enzo!

9. teigetje1

teigetje1 Fanatiek lid

18 jun 2009
    2.299
    116
    63
    Zuid-oost brabant
    Misschien is een sportbh een optie voor je. Hier werkt dat namelijk het beste, zowel deze als de vorige zwangerschap.

10. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    ik smeer al sudocreme,verzacht wel een beetje.
    ik heb alleen bikin tops met beugels,had van mezelf nooit echt grote borsten,kleine 75c,en dat is nu geworden een 85d,en denk zelfs dat het nog meer gaat worden.....
    ik kan eens bij de bristol kijken voor die tops ja.
    en ik las dat iemand schreef over een voedingstop?????
    zou ook gemakkelijk zijn,ik zal maandag eens op pad gaan,en meteen even passen hoe het zit.

vindt het niet erg om zonder bh te lopen hoor,maar bij ons is altijd veel aanloop van mensen,dus dan voel ik me toch niet prettig.
    gisteravond lag ik heeeeeeerlijk met de pootjes hoog,en bh loos op de bank,komt er plots bezoek binnen lopen:)...erg gezellig,maar wel ff snel mijn harnas aan.

bedankt voor de reacties dames,en XSNDY19X,veel succes nog,en zeker veel geluk met je aanstaande bevalling.
    groetjs petra

11. sunnyday

sunnyday Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.449
    0
    0
    Dat wilde ik dus ook zeggen :D ! draag nu ook een poosje een sport bh en dat zit vergeleken met een gewone (beugel) bh echt stukken beter.

12. xSNDY19x

xSNDY19x Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.815
    691
    113
    Vrouw

Dankjewel meid!

ik hoop dat je snel een oplossing voor je borsten hebt gevonden en geniet over een paar weekies lekker van jullie kleine meid ;D

Deel Deze Pagina